«ماهرشالا علی» که به تازگی موفق به برد جایزه اسکار شده، قرار است در فیلم علمی تخیلی «پادشاه» (Sovereign) حضور پیدا کند. «شان لوی»، «دن لوین» و «دن کوهن» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده «مارک ماندن» و نویسندگی آن بر عهده «اسکات بک» و «برایان وودز» است. کمپانی انترتینمنت وان بودجه این فیلم را تأمین می‌کند.

«نیک مِیِر» مسئول بخش فیلم این کمپانی در این باره اذعان داشت: «ما مدت‌ها بود که به ساخت این پروژه علاقه‌مند شده بودیم و در انتظار یافتن یک بازیگر نقش اول مناسب بودیم که با نهایت رضایت باید بگویم کسی جز «ماهرشالا علی» نیست. تیم حرفه‌ای و بازیگران این فیلم بسیار توانمند هستند و پیشینه درخشانی دارند. ما مطمئنیم که آن‌ها داستان این فیلم را به بهترین نحو بازگو خواهند کرد.»

«علی» به تازگی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در نقش «دکتر دان شیرلی» در فیلم «کتاب سبز» (Green Book) برد. او دو سال پیش نیز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم «مهتاب» (Moonlight) برده بود. او همچنین در سومین فصل سریال «کارآگاه حقیقی» (True Detective) شبکه اچ بی او نقش آفرینی کرد. از این فیلم اطلاعات دیگری در حال حاضر در دست نیست.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *