خانه سینما و تلویزیون معرفی 16 شخصیتی که احتمال داره در فصل هفتم سریال Game Of Thrones کشته بشن

معرفی 16 شخصیتی که احتمال داره در فصل هفتم سریال Game Of Thrones کشته بشن

0

بازی تاج و تخت پدیده عجیبی است. درست پس از اینکه در لحظات نهایی آخرین قسمت از فصل اول سریال، لورد ادارد «ند» استارک، به فجیع‌ترین و شوکه کننده‌ترین حالت ممکن، از جریان سریال خارج شد، طرفداران پر و پا قرص این مجموعه محبوب تلویزیونی، شروع به گمانه‌زنی و پیش‌بینی‌های متفاوتی در رابطه با مرگ شخصیت بعدی کرده و همیشه نیز در آخرین لحظه شوکه می‌شدند.

توجه: اگر تا به امروز تمامی 60 قسمت قبلی سریال Game Of Thrones را ندیده‌اید از خواندن ادامه مطلب صرف نظر کنید زیرا بخشی از داستان سریال برای شما لو خواهد رفت

حداقل در رابطه با فصل‌های ابتدایی سریال، شما می‌توانستید به راحتی به کتاب‌هایی که این سریال از آن‌ها اقتباس شده (سری رمان‌های نغمه‌ آتش و یخ) و حتی اینترنت مراجعه کرده و به راحتی سر از اینکه چه کسی قرار است در جریان سریال کشته شود، در بیاورید. با این وجود، در حال حاظر جریان سریال از رمان‌ها جدا شده و با در نظر گرفتن این موضوع که تنها سیزده قسمت تا پایان این مجموعه محبوب باقی مانده است، می‌توان اینگونه به قضیه نگاه کرد که هیچ یک از شخصیت‌های سریال در امنیت نبوده و احتمال مرگ هر یک از آن‌ها بسیار بالاست؛ البته این موضوع همان چیزیست که از بازی تاج و تخت یک سریال بسیار دیدنی و لذت بخش را برای میلیون‌ها بیننده آن ساخته است. در بهترین حالت ممکن، اگر فرض کنیم که جان اسنو (Jon Snow)، دنریس تارگریان (Daenerys Targaryen)، تریون لنستر (Tyrion Lannister)، آریا استارک (Arya Stark) و برن استارک (Bran Stark) به دلیل اهمیت و محبوبیت بالایی که نزد مخاطبان دارند، تا آخرین فصل سریال زنده می‌مانند، با این حال، شخصیت‌های فراوان و پر اهمیت دیگری نیز در سریال حضور دارند که به خوش شانسی سایر شخصیت‌ها نبوده و هر لحظه امکان مردنشان در هفت قسمت فصل هفتم مهیاست. بدیهی است که امکان رخ دادن هر چیزی در این سریال وجود دارد و به قول معروف «هیچکس در امنیت کامل نیست»؛ با این حال سعی کردیم که تا حد امکان، با توجه به نکات کلی کتاب‌ها، سریال و تریلرهای پخش شده از فصل هفتم، برای شما شخصیتی‌هایی را که بیشتر احتمال را برای مردن به خود اختصاص داده‌اند، بر اساس اهمیتشان و در خطر بودنشان، رتبه بندی کنیم. در ادامه، با گیمشات همراه باشید.

رتبه شانزدهم: پیتر بیلیش (Petyr Baelish) ملقب به انگشت کوچک (Littlefinger)

بازی تاج و تخت

در تاریخچه‌ای که از افراد خائن، دغل‌باز و کلاه بردار وجود دارد، شخصیت انگشت کوچک دست تمامی آن‌ها را از پشت بسته است. زمانی که وی در یک خانواده متوسط چشم به جهان گشود، لرد پیتر بیلیش موفق شد تا مسیر موفقیت خود را هموار کرده و به عنوان لرد بزرگ‌ترین قلعه در هفت امپراطوری یعنی قلعه Harrenhal و همچنین لرد محافظ The Vale of Arryn (به دلیل ازدواج با لیسا آرین) که تنها با حیله‌گری خالص تمامی آن‌ها را به دست آورد، انتخاب شود. قابل توجه‌ترین نکته‌ای که در رابطه با شخصیت انگشت کوچک وجود دارد، این است که همه از نیت پلید و حیله‌گر وی آگاهی دارند، ولی با این حال نمی‌توانند درک درستی از میزان وفاداری و فلسفه وی داشته باشند و به همین دلیل فکر می‌کنند که می‌توانند به نحوی از وی برای رسیدن به منافع خود استفاده کنند. با توجه به تریلرهای موجود، متوجه شدیم که این روحیه قدرت طلبانه و کینه توزانه انگشت کوچک همچنان در حال گسترش است و وی سانسا استارک (Sansa Stark) را به تصرف وینترفل، با زیر سوال بردن قانونی بودن حکومت جان اسنو ترغیب می‌کند. اگر برن موفق شود که به وینترفل بازگردد، انگشت کوچک دیگر هیچگونه اهرمی برای رسیدن به نقشه‌هایش ندارد و ناچار است تا از راه دیگری وارد شود. لازم به ذکر است که با توجه به تمامی اتفاقات زجرآوری که برای سانسا در طی فصل‌های قبلی رخ داده است، بعید است که وی اجازه دهد، انگشت کوچک مانند یک عروسک، وی را تحت کنترل بگیرد. از آنجایی که همین انگشت کوچک بود که سانسا را در اختیار رمزی بولتون (Ramsay Bolton) قرار داد، خوشایندترین حالتی که می‌توانیم برای مرگ وی تصور کنیم، همان بلایی است که بر سر رمزی بیچاره آمد!

رتبه پانزدهم: بنجین استارک (Benjen Stark)

بازی تاج و تخت

هرچند که شخصیت بنجین استارک تقریباً در پنج فصل از سریال مرده فرض می‌شد، با این حال، طرفداران پر و پاقرص سریال، می‌دانند که کم اهمیت‌ترین شخصیت‌ها نیز به دلایل مختلفی به جریان اصلی سریال اضافه خواهند شد. پس از اینکه وی در رویاهای متعدد برن ظاهر شد، بلاخره در آخرین فصل برای نجان برن و مرا رد (Meera Reed) پس از مدتی طولانی، در سریال ظاهر شد. ما متوجه شدیم که بنجین توسط یه وایت واکر کشته شده است ولی توسط کودکان جنگل احیا شده است. با اینکه سوالاتمان در رابطه با شخصیت بنجین جواب داده شده است، با این حال شک داریم که آخرین باری باشد که در سریال با وی ملاقات می‌کنیم. می‌دانیم که جان در این فصل به شمال دیوار باز می‌گردد. از آنجایی که بنجین نمی‌تواند به جنوب دیوار برود (زیرا وی یک نامیرا به حساب می‌آید) احتمال اینکه وی خود را در راه نجات جان اسنو در لحظات دشوار قربانی کند، بسیار زیاد است.

رتبه چهاردهم: گرگور کلگین (Gregor Clegane) ملقب به کوهستان (The Mountain)

بازی تاج و تخت

در میان تمام چیزهایی که بینندگان انتظار دارند تا پیش از پایان سریال، در مجموعه رخ دهد (از ملاقات جان اسنو و دنریس تا نابودی کامل وستروس!)، از بین رفتن کوهستان آن هم یکبار برای همیشه از آن رویاهای دور به نظر می‌رسد. پس از اینکه هر دو برادر کلیگن به طرز معجزه آسایی، در فصل چهارم از دامن مرگ نجات پیدا کردند، به نظر می‌رسد که در پایان، تنها اتفاق خوشایندی که می‌تواند پرونده نفرت دوردست میان این دو را ببندد، کشته شدن یکی از آن‌ها به دست دیگری باشد. بر اساس تئوری طرفداران، سگ شکاری به مقر پادشاهی بازگشته تا با برادرش یکبار برای همیشه رو برو شود. از آنجایی که سگ شکاری به سمت شمال در حال حرکت است، پس شاید باید مدت زمان بیشتری برای این نبرد حماسی صبر کنیم. با این حال، یک نمای بسیار سریع در تریلر فصل هفتم وجود دارد که به نظر می‌رسد تصویری از سگ شکاری باشد. در این تصویر، وی شمشیری را در ناحیه‌ای که به هیچ وجه شبیه به شمال نیست، از قلاف در می‌آورد. ممکن است که برخی رویدادهای غیر منتظره، به نحوی برادران کلگین را به هم برساند؟ اگر این قضیه درست باشد، باید منتظر باشیم که سگ شکاری، یک بار برای همیشه انتقامش را از کوهستان بگیرد.

رتبه سیزدهم: اونلا (Unella)

بازی تاج و تخت

آخرین باری که شاهد حضور وی بودیم، درون دخمه‌های قلعه Red Keep زندانی بود و پس از مشاهده کوهستان، شروع به جیغ زدن کرد. در فصل ششم، زمانی که سرسی توسط گنجشک اعظم زندانی شده بود، به اونلا این وعده را داد که صورت وی آخرین چیزی خواهد بود که پیش از مرگ می‌بیند و اگر در طول سریال، یک چیز را در رابطه با لنسترها آموخته باشیم، آن این است که لنسترها همیشه قرض خود را پرداخت می‌کنند. با توجه به اینکه در فصل هفتم زمان زیادی سپری شده است، احتمال اینکه وی مرده باشد، بسیار بالاست. با این حال در فصل ششم شاهد بودیم که سرسی به وی وعده داد که او را مدت زمان طولانی زنده نگه دارد، پس این نظریه که پس از نشستن سرسی بر روی تخت آهنی، از اونلا به عنوان بازیچه و عروسکی برای سرگرمی‌اش استفاده کند، و اینکه وی هنوز زنده باشد، وجود دارد. همینطور باید در نظر داشته باشیم که وی شانس کمی برای فرار، پس از نابودی تمامی یاران گنجشک اعظم در اختیار دارد.

رتبه دوازدهم: رابین آرین (Robin Arryn)

بازی تاج و تخت

در مجموعه، اغلب گفته می‌شود که: «در بازی تاج و تخت، شما یا برنده و یا بازنده‌اید»؛ متاسفانه برای رابین کوچک پرونده ای مشخصی وجود دارد، زیرا وی حتی از وجود این بازی نیز باخبر نیست. با توجه به موقعیت و جایگاه عظیمی که رابین در اختیار دارد و بی‌خبر بودن خود وی از این جایگاه بزرگ، افراد فرصت طلبی مانند انگشت کوچک در صدد تصرف این جایگاه می‌باشند. حتی با این وجود که انگشت کوچک محافظ The Vale of Arryn است، با این حال رابین همچنان مقام برتر The Vale of Arryn، لرد  The Eyrie و ناظر شرق است؛ و با توجه به این موضوعات، می‌دانیم که در بازی تاج و تخت، هر چقدر که مقام و نامی طولانی‌تر داشته باشید (به القاب سه متری دنریس بی‌اندیشید!) بیش از دیگران در خطر می‌باشید. انگشت کوچک هنوز تاثیر مستقیمی بر روی انتخابات رابین می‌گذارد، ولی چقدر طول می‌کشد که این پسرک ضعیف تحت نفوذ وی باقی بماند؟ درست است که رابین از هدایایی که انگشت کوچک برای او می‌آورد، لذت می‌برد، ولی هیچ چیزی نمی‌تواند رابین را بیشتر از پرت شدن یک نفر از روی دروازه ماه، خوشحال کند. آیا ممکن است که یکی از این دو نفر در این فصل بر روی لبه این دروازه قرار بگیرند؟

رتبه یازدهم: یورون گریجوی (Euron Greyjoy)

بازی تاج و تخت

صحبت‌های مختلفی در این جهت وجود دارد که یورون گریجوی شخصیت منفی جدید سری بازی تاج و تخت و جایگزین مناسبی برای جافری باراتیون (Joffrey Baratheon) و رمزی بولتون (Ramsay Bolton) است. به عنوان شخصیتی که به سختی چیزی درباره وی می‌دانیم (او تنها در دو اپیزود حضور داشته است)، شک داریم که پادشاه جدید جزیره آهن بتواند به حد و اندازه رمزی بولتون پر اهمیت و منفور ظاهر شود؛ مخصوصاً با توجه به این موضوع که تنها دو فصل کوتاه تا پایان کلی سریال باقی مانده که باید صرف رسیدن دشمن نهایی (وایت واکرها) به شمال شوند و جایی برای یک منفور جدید باقی نمی‌ماند. در عوض معتقدیم که یورون به جای اینکه تهدیدی اساسی برای تمام وستروس باشد، تنها خار کوچکی در مقابل دنریس تارگریان و رسیدن وی به اهدافش است که البته با قدرت و اراده دنریس، آنچنان امیدی به موفقیت وی وجود ندارد. در ابتدا یورون سعی داشت تا با کشتی‌های فراوانش، دنریس را اغوا کند که با اقدام سریع‌تر برادرزاده و خواهر زاده‌اش، در این راه شکست خورد. از آنجایی که در تریلر، نبرد عظیم دریایی قابل مشاهده است، می‌توانیم متوجه شویم که یارا، تئون و دنریس، همگی دشمن خونی یورون بوده و در اولین فرصت پی کشتن وی هستند؛ پس شاید روزهای پادشاهی، شاه جدید آنقدر‌ها هم دراز مدت نباشد.

رتبه دهم: میرا رد (Meera Reed)

بازی تاج و تخت

از زمانی که برندون استارک تصمیم به یافتن کلاغ سه چشم گرفته بود، همراهان وی، یکی پس از دیگری از بین رفتند. اول از همه جوجن رد که توسط یک وایت واکر کشته شد و سپس لیف، سامر، هودور و کلاغ سه چشم در طی حملات وایت واکرها از بین رفتند. از میان همراهان برن، تنها میرا باقی مانده است. در تریلر فصل جدید، تنها نمای کوتاهی از برن مشاهده می‌کنیم که به عنوان کلاغ سه چشم جدید به یک درخت عصبی متصل شده است و مردی ناشناس نیز او را تماشا می‌کند. میرا در تصویر وجود ندارد و برن نیز برای اولین بار بر روی یک ویلچر نشسته است که بدین معنی است که آن را در وینترفل ساخته‌اند (با توجه به کیفیت خوب ساخت آن). آخرین باری که برن و میرا را با هم دیدیم، توسط بنجین استارک به سمت دیوار هدایت شده بودند و از آن به بعد نیز توانایی محافظت از آن‌ها را نداشت. هنوز راه درازی به سوی وینترفل باقی مانده بود و میرا نیز به خوبی از اهمیت برن در جنگی که در راه است باخبر بود. در نتیجه اگر در سفرشان مشکلی به وجود بیاید، هیچ شکی وجود ندارد که میرا برای به سلامت رسیدن برن به خانه، دست به گونه فداکاری و تلاشی می‌زند.

رتبه نهم: ادیسون تولت (Eddison Tollett) ملقب به دولورس اد (Dolorous Edd)

بازی تاج و تخت

زمانی که جان اسنو تصمیم می‌گیرد تا پستش را به عنوان دیده بان شب رها کند، او به طور غیر رسمی، دولورس اد را به عنوان جانشینش در عنوان فرمانده نگهبانان شب بر می‌گزیند. اد دوستی وفادار برای جان، پیپ، سم و گرین در طی پنج فصل اخیر بوده و در میان این گروه پنچ نفره، اون تنها کسی است که برای ایستادگی در کنار دیوار باقی مانده است. ما پس از اینکه جان دیوار را ترک کرد، دیگر خبری از اتفاقات رخ داده درون دیوار نداشتیم، ولی با توجه به تریلر فصل هفتم، در جریانیم که قرار است ماجراهای فراوانی در این نقطه مهم رخ دهد و شخصیت‌های فراوانی به آن برگردند. در حال حاظر به نظر می‌رسد که شهروندان کمی از هفت پادشاهی از حرکت پادشاه شب و وایت واکرها باخبر باشند و دست تنها ماندن دیوار می‌تواند نتایج فاجعه باری را برای همگی رغم بزند. ما دیدیم که دولورس اد با موفقیت از حملات وایت واکرها جان سالم به در برد (در طی نبردهای Fist of the First Men و Hardhome). حال که اد به سر پست خود بازگشته است، عقب نشینی دیگر جزوی از انتخابات نبوده و تمام نگاه‌ها خیره به وی است؛ آیا اد می‌تواند از دیوار در برابر حملات آینده محافظت کند و یا در این راه جان خود را از دست می‌دهد؟ امیدوارم که ورق به نفع او برگردد.

رتبه هشتم: توروس (Thoros)

بازی تاج و تخت

توروس اهل میر، یکی از اعضای گروه، انجمن برادران بدون نشان بوده و همچنین یک کشیش قرمز پرستنده خدای نور است. آخرین باری که توروس را دیدیم، در حال به دار آویختن چند خیانت‌کار به انجمن بود و همچنین در حال آماده شدن برای آغاز یک پیاده روی طولانی به سوی شمال برای رو در رویی با وایت واکرها. به عنوان یکی از خادمان خدای نور، توروس معتقد است که بزرگ‌ترین تهدید برای بشریت، افرادی هستند که به خدای نور ایمان نداشته و به دنبال نابودی نور و گرما در جهان می‌باشند. این اعتقادات توروس را در صدر خط مقدم جنگ بزرگ قرار می‌دهد و با اینکه وی به عنوان یک کشیش قرمز این قابلیت را دارد که بریک دونداریون (Beric Dondarrion) را چندین‌بار به زندگی برگرداند، ولی این قابلیت زیاد به کار وی نمی‌آید، اگر خود او کسی باشد که در نبرد کشته می‌شود. لازم به ذکر است که توروس همچنان در لیست مرگ آریا قرار دارد (به دلیل دادن Gendry به ملیساندرا) و با اینکه استارک جوان به وستروس بازگشته است، هنوز هم در مورد اسم‌های درون لیست با کسی شوخی ندارد.

رتبه هفتم: بریک دونداریون (Beric Dondarrion)

بازی تاج و تخت

به عنوان فردی که در چندین قسمت متعدد حضور پیدا کرده است، بریک دونداریون یکی از قابل توجه‌ترین شخصیت‌های سریال بازی تاج و تخت محسوب می‌شود. وی زمانی به عنوان پرچمدار برای خاندان باراتیون کار می کرد و پس از اینکه توسط کوهستان به قتل رسیده و توسط توروس اهل میر به زندگی بازگشت، تمام گذشته خود را رها کرده و تبدیل به یک خدمتکار وفادار برای خدای نور و محافظی برای روستایی‌ها شده است. در حالی که گروهک چریکی را بر علیه لنسترها هدایت می‌کرد، بریک شش بار کشته شد و از آنجایی که خدای نور تایید کرد که هر بار که وی به زندگی باز می‌گردد، از انسانی که بوده کم ارزش‌تر شده است که ما را به شک انداخته که آیا بریک برای هفتمین و آخرین بار قرار است در این فصل کشته شود؟ این شخصیت در کتاب‌ها کشته شده است و اگر شخصیت توروس توسط آریا کشته شود و یا به دست وایت واکرها کشته شود، در نتیجه مرگ بریک نیز آن چنان غیر قابل پیش بینی نیست. در آخرین تریلر منتشر شده از فصل هفتم، ما بریک را می‌بینیم که در مقابل یک دشمن ناشناس در یک طوفان زمستانی ایستاده است. آیا یکبار برای همیشه شاهد نبرد سرباز خدای نور در مقابل یکی از دشمنان خدای نور هستیم؟ باید صبر کرد و دید.

رتبه ششم: کرم خاکستری (Grey Worm)

بازی تاج و تخت

پس از اینکه از یک حمله سهمگین توسط پسران هارپی جان سالم به در برد، کرم خاکستری نقش دیپلوماتیک بسیاری را برای ملکه دنریس در حالی که مشغول احیای زخم‌هایش بود، ایفا کرد. حال که ارتش دریایی دنریس آماده می‌باشند، گویا باری دیگر باید شاهد حضور کرم خاکستری در میدان نبرد باشیم که به همراه ارتش آویژه‌ها مشغول نبرد برای ملکه‌شان هستند. در تریلر فصل هفتم شاهد هستیم که کرم خاکستری لباس نظامی‌اش را به تن کرده و در مقابل ارتش لنستر در حال مبارزه است. همچنین شاهد سکانسی میان وی و میساندی هستیم که وارد مرحله جدیدی از روابط می‌شوند که بسیاری از مخاطبان در چند فصل اخیر، منتظر رخ دادن آن هستند. هر دو شخصیت از مشاوران مورد اعتماد دنریس می‌باشند؛ ولی از آنجایی که مادر اژدهایان قرار است تمامی پادشاهی را تصرف کند، شک داریم که اینکار را بدون دادن چند تلفات انجام دهد و مرگ کرم خاکستری بیشتر از بقیه با عقل جور در می‌آید.

رتبه پنجم: مارهای شنی (The Sand Snakes)

بازی تاج و تخت

ناحیه Dorne در سری رمان‌های نغمه‌ای از آتش و یخ از کمترین میزان پرداخت شخصیتی و داستانی نسبت به سایر نواحی برخوردار است. با این حال، سازندگان به جای ساده‌سازی و پرداختی جزئی به این موضوع در سریال، بسیاری از شخصیت پردازی‌ها و نتایج احتمایی و انگیزه‌های آنان را دستخوش تغییر کردند. پس از پایان‌بندی فصل پنجم و آغاز فصل ششم که در آن، الیرا (Ellaria) و مارهای شنی دست به انتقام گیری و قتل عام لنسترها زدند، تقریباً همه موافق بودند که زمان رفتن این شخصیت‌ها فرا رسیده است. آخرین باری که الیرا سند را مشاهده کردیم، در حال متقاعد کردن اولنا تایرل (Olenna Tyrell) بود تا با نیروهای دنریس متحد شده و در کنار هم انتقامشان را از لنسترها بگیرند. ملکه تورنز نیز بدون هیچگونه خجالتی، وی را بر سر جایش نشاند و او را از خود راند. با اینکه ما به هیچ وجه موافق با پیروزی سرسی نمی‌باشیم، ولی بدمان هم نمی‌آید که در این میان چند مار شنی از میان برداشته شوند.

رتبه چهارم: تئون گریجوی (Theon Greyjoy)

بازی تاج و تخت

با توجه به تمام بلاهایی که بر سر استارک‌ها آورد، با این حال تئون در طی چند فصل اخیر، خود را به آرامی بازیابی کرده و دوباره از خود وفاداری نشان داد. او به سانسا استارک کمک کرد تا از چنگال رمزی بولتون فرار کند و همچنین اوضاع را با خانواده خودش نیز رو براه کرد. وی از ادعای خواهرش برای جانشینی جزیره آهنین، به جای خودش حمایت کرد. آخرین باری که تئون را دیدیم، در حال به دست آوردن اعتماد به نفسش و بستن قرار دادی با دنریس بود که قبول کرده بود تا به تئون و یارا در جهت نابودی عمویشان یورون، در ازای ناوگانشان کمک کند. ما تنها چند نما از تئون در تریلر فصل هفتیم دیدیم که تمامی آن‌ها در حین نبرد دریایی جریان داشت. به نظر می‌رسد که خانواده گریجوی بلاخره در میدان نبرد و دریای بی‌قید و شرط با یکدیگر شاخ به شاخ خواهند شد تا مالک اصلی تاج و تخت جزیره آهن را انتخاب کنند. تئون می‌داند که خواهرش رهبر بهتری خواهد و قطعاً نیز برای به وقوع پیوستن این هدف، از خود گذشتگی‌های فراوانی خواهد کرد. در وهله دیگر، شاید وی هنوز به خاطر خیانتش به استارک‌ها احساس گناه کرده و برای ادای دینش به راب، به کمک جان شتافته و خودش را در این راه فدا کند؛ البته اگر بتواند خودش را به شمال برساند.

رتبه سوم: رگال (Rhaegal) یا ویزرین (Viserion)

بازی تاج و تخت

با اینکه اژدهایان، با اختلاف نسبت به جانواران دیگر، قوی‌ترین موجودات درون مجموعه بازی تاج و تخت می‌باشند، با این حال هنوز نمی‌توان گفت که صد در صد شکست ناپذیرند. پیش‌تر دیدیم که دروگون (Drogon) زمانی که در حال نجات دنریس از دست پسران هارپی بود، چند تیر به وی اصابت کرد و همچنین باید در نظر داشت که با رشد قابل توجه اژدهایان، آن‌ها در مقابل ارتشی از سربازان مسلح و همچنین وایت واکرها قرار می‌گیرند. ولی پیش‌بینی اینکه کدام یک از این سه اژدها قرار است با تباهی روبرو شود، قطعاً نمی‌تواند دروگون باشد و اینبار ورق به ضرر دو برادر دیگر برگشته است. بر خلاف دروگون، این دو اژدها زمان قابل توجهی را در زندان‌های هرم Meereen زندانی بوده‌اند. آن‌ها کوچک‌تر بوده و تا بدین جا نیز درگیری کمتری را تجربه کرده‌اند. از آنجایی که دروگون می‌تواند از پس خود بر بیاید و تا بدین جا نیز ارتباط گسترده‌تری با دنریس داشته، باعث شده که دو اژدهای دیگر کمتر به چشم بیایند و این موضوع از اهمیت آن‌ها می‌کاهد. سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که اگر یکی از آن‌ها در حین نبرد با وایت واکرها کشته شود، آیا به عنوان اژدهای یخی باز می‌گردد؟

رتبه شماره 2 و 1: سرسی لنستر (Cersei Lannister) و جیمی لنستر (Jaime Lannister)

بازی تاج و تخت

قطعاً سریع‌ترین راه برای مردن در وستروس این است که خود را به عنوان رهبر هفت پادشاهی معرفی کنید. شاه رابرت توسط یک گراز کشته شد، جافری باراتیون توسط سم از پا در آمد و شاه تامن نیز توسط فشار احساسات تاج و تخت خرد شد. شکی وجود ندارد که در نهایت، سرسی نیز به سرنوشت حاکمین قبلی دچار خواهد شد البته این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که وی راهی بسیار طولانی‌تر و سخت‌تر از سایر وارثان تاج و تخت طی کرده است. یک تئوری مشهور که از درون کتاب‌ها استخراج شده، می‌گوید که بر اساس یک پیشگویی، سرسی توسط یک والونگار (valonqar) کشته خواهد شد؛ این کلمه به زبان والگریایی به معنای «برادر کوچک‌تر» است. تیریون قطعاً به خون سرسی تشنه است، ولی در این میان، جیمی را نیز نباید فراموش کرد. رابطه این دوقلوها مدتی است که تضعیف شده و هنو واکنش جیمی به خودکشی تامن و نشستن خواهرش بر تاج و تخت را ندیده‌ایم. آیا جیمی می‌تواند لقب «ملکه‌کش» را نیز به القابش اضافه کند؟ اگر این اتفاق رخ دهد، بدون شک، وی گواهی مرگ خود را نیز امضا می‌کند. با توجه به اینکه این دو لنستر با همدیگر به این دنیا آمدند، قطعاً خیلی عجیب نخواهد بود که با هم نیز از اینجا خارج شوند!

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *