«شان بین» هنوز پایان Game of Thrones را ندیده اما از فرجام استارک‌ها راضی است

بیش از دو سال از پخش فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) از شبکه اچ‌بی‌او می‌گذرد، اما «شان بین» به‌تازگی از نحوه پایان گرفتن داستان آگاهی پیدا کرده است. بین در فصل اول این سریال فانتزی نقش «ند استارک» را بازی کرد و فرجام او در قسمت پایانی آن فصل بود که «بازی تاج‌وتخت» را به یک پدیده تلویزیونی تبدیل کرد. بین پس از جدایی از سریال توجهی به فصل‌های بعدی نکرده است. او به‌تازگی در مصاحبه با «تایمز لندن» فاش می‌کند که سرانجام از پایان سریال آگاه شده و از پایان داستان ابراز رضایت می‌کند.

«تایمز» می‌نویسد:‌ «پرسش احمقانه‌ای کردیم در مورد اینکه آیا پایان «بازی تاج‌وتخت»، وقتی قلمرو استارک‌ها از سایر مناطق جدا می‌افتد، ارتباطی به برگزیت دارد یا نه. این پرسش از بین بی‌حاصل است. چرا که او پس از گردن زده شدن ند در پایان فصل اول با سریال همراه نشده و به آن بی‌اعتنا بوده. یعنی قسمت پایانی را ندیده؟ «نه. چه اتفاقی افتاده؟» آیا واقعاً می‌خواهد بداند؟ شاید یک روز بخواهد سریال را ببیند. «تا آن زمان فراموش کرده‌ام، تعریف کن.» توضیح می‌دهیم که چگونه پسر ند به شاه وستروس تبدیل می‌شود و دخترش ملکه شمال. او با ابهامی پدربزرگ‌وار می‌گوید: «پس یعنی وینترفل جدا باقی می‌ماند؟ آفرین به آن‌ها.»

بین می‌گوید به شخصیت‌هایی که بازی می‌کند علاقه‌مند است اما تمایلی به چندگانه‌هایی که دنیایی برای خود بنا می‌کنند ندارد. او اعتراف می‌کند که بازی در نقش «ند» نسبت به «بورومیر» در «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» (The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) ساده‌تر بوده، تنها به این علت که بازی در نقش دوم نیازمند کسب دانش در مورد دنیای تالکین بوده است.

بین می‌گوید: «بله، نقشی بسیار زمینی‌تر بود. در ضمن، [برای شخصیت ند] ما تصمیم گرفتیم که بر روی لهجه‌ای کار کنیم که به لهجه خود من نزدیک‌تر بود.»

بین اخیراً در فیلم انیمیشن تحسین‌شده «گرگ‌سواران» (Wolfwalkers) اپل تی‌وی+ صداپیشگی کرده و در فصل دوم سریال «برف‌شکاف» (Snowpiercer) ظاهر شده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *