دوج با معرفی مدل دمون چنان گرد و خاکی در نمایشگاه خودروی نیویورک به پا کرد که دیده شدن دیگر خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه سخت است! یکی از این مدل‌هایی که در میان هیاهویی که دمون به پا کرده بود معرفی شد، مازراتی گیبلی نریسیمو بود. نریسیمو در زبان ایتالیایی به معنای بسیار سیاه است و هدف مازراتی هم از این نامگذاری، سیاه بودن بیش از حد این مدل است!

مازراتی نریسیمو

مدل نریسیمو از رنگ‌های تاریک و سیاه در طراحی داخلی و خارجی خود برخوردار است. در آن از چرخ‌های 20 اینچی با رینگ سیاه، و همچنین دستگیره‌های در سیاه رنگ استفاده شده است! در فضای داخلی خودرو هم، مازراتی تا توانسته است از رنگ سیاه استفاده کرده است. البته در این خودرو فقط از رنگ سیاه استفاده نشده است، بلکه بعضی جاها مانند پدال‌ها و ترمزها از رنگ قرمز استفاده شده است. البته جز قرمز هیچ رنگ دیگری به این طراحی تاریک اضافه نشده است.

مازراتی نریسیمو

مازراتی در ساخت این خودرو به طراحی یک خودروی سدان اسپرت اکتفا کرده است و در مورد قدرت خودرو و بهبود بخشیدن به موتور آن تلاش زیادی از خود نشان نداده است. به تازگی عکس‌هایی از مدل 2018 مازراتی گیبلی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند این مدل قرار است شاهد تغییرات ظاهری باشد و از نظر ظاهر با مدل‌های قبلی که از سال 2014 تا الان به همین شکل ساخته می‌شدند متفاوت است که این موضوع تا حدی تسکین دهنده است و نشان می‌دهد مازراتی بالاخره می‌خواهد تغییراتی در خودروهایش به وجود بیاورد.

مازراتی 450 عدد از این خودرو را خواهد ساخت که با قیمت 77,000 دلار به فروش خواهند رسید.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *