در حالی که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی NieR: Automata فعلا برای عرضه در 7 مارس (سه‌شنبه 17 اسفند) برنامه‌ریزی شده، سازندگان همچنان در رابطه با نسخه رایانه‌های شخصی صحبت نکرده‌اند و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، Nier Automata احتمالا با کمی تاخیر برروی این پلتفرم عرضه می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، تهیه کننده بازی یعنی Yosuke Saito، مدعی شد که نسخه استیم NieR: Automata احتمالا اندکی تاخیر خورده است. در حالی که PlatinumGames هم‌اکنون برروی این نسخه کار می‌کند، او می‌گوید آن‌ها (PlatinumGames و Square Enix) باید برای مشکل کرک شدن این نسخه کاری انجام دهند.

علاوه بر این، Yosuke Saito گفت “برخی از عناوین خاص اخیر” طی بازه زمانی عرضه خود برروی رایانه‌های شخصی، با مشکلاتی مواجه شده‌اند و این چیزی است که PlatinumGames با آن رابطه خوبی ندارد.

Yosuke Saito مدعی شد که انتشار NieR: Automata برروی استیم مدت زیادی طول نخواهد کشید. با این حال، تقریبا مشخص است که نسخه استیم در کنار نسخه پلی‌استیشن 4 منتشر نمی‌شود.

Square Enix در عناوین خود از قفل امنیتی Denuvo استفاده می‌کند و باید دید که آیا آن را برای NieR: Automata هم مورد استفاده قرار می‌دهد یا خیر.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *