کره‌ای‌ها در حوزه چاپگرهای جیبی خوب عمل کرده‌ و به‌تازگی نسل جدید LG Pocket Photo را نیز معرفی نموده‌اند، امروز ما می‌خواهیم در هات اپ نیوز کمی به جزییات این فرزند درراهِ این خانواده بپردازیم.

در زندگی امروزه چاپگرها می‌توانند برخی نیازهای ما را برطرف کنند، مخصوصا چاپگرهای جیبی که به‌راحتی قابل‌حمل هستند و می‌توانیم آن‌ها را با خود به هرجایی که بخواهیم ببریم.

نسل جدید LG Pocket Photo

این هفته ساکنان کمپانی کره‌ای ال‌جی از چاپگر عکس جیبی خود یعنی نسل جدید LG Pocket Photo رونمایی کردند، البته این نسخه 2017 آن بود.

این دستگاه آن‌قدر کوچک است که در جیب شما هم جا می‌شود و مانند نمونه‌های قبلی خود عکس‌های با سایز کوچک را می‌تواند بر روی کاغذ چاپ کند.

بر طبق گزارش کمپانی کره‌ای «در بازار چاپگرهای فشرده، این محصول می‌تواند به‌خوبی بدرخشد و عکس‌ها را ساده‌تر و خواستنی‌تر برای کاربر چاپ نماید.»

نسل جدید LG Pocket Photo

نسل جدید LG Pocket Photo مثل نسل‌های پیشین خود زیبا و نُقلی می‌باشد ولی در نسخه 2017 LG Pocket Photo یک ویژگی اضافه‌ شده که قبلا در این خانواده دیده نشده است.

در Pocket Photo (با نام PD261، در نسخه آمریکایی آن ممکن است کمی متفاوت باشد) بخش بیرونی از مواد شفاف ساخته‌شده است، به همین دلیل کاربر می‌تواند داخل چاپگر را هم ببیند و فقط با یک نگاه از وضعیت باخبر شود.

شما می‌توانید هم با دستگاه‌های اندرویدی و هم آیفون به‌وسیله اپلیکیشن LG’s pocket photos به چاپگر وصل شوید و اقدام به چاپ عکس‌های خود کنید.

نکته اضافی اینکه این اتصال توسط بلوتوث هم امکان‌پذیر هست، ال‌جی همچنین ادعا می‌کند که این دستگاه قابل شارژ، بی‌سیم و باتری خور می‌تواند 20 برگه را در هر بار چاپ نماید.

نسل جدید LG Pocket Photo

مشخصات نسل جدید LG Pocket Photo

بارگذاری عکس هم توسط یک دَر که به‌سادگی باز می‌شود، به اتمام می‌رسد. این چاپگر در دو نمونه سفید و صورتی در بازار موجود خواهد بود.

کاربران می‌توانند پک‌های دارای 30 برگ کاغذ را نیز همراه با این چاپگر خریداری کنند که برخی به‌صورت استیکری هستند که پس از چاپ می‌توان آن‌ها را به‌جایی چسباند و برخی نیز عادی و بدون چسب در بازار موجودند.

قسمت خارجی این نسخه نیز برخلاف نسل‌های پیشین که پلاستیک سفت و ناخوشایند بوده‌اند، صاف است. بدون شک بر روی طراحی این دستگاه کار شده و معلوم است که طراحان ال‌جی برای شکیل‌تر کردن آن‌ وقت گذاشته‌اند.

ال‌جی اعلام کرده است این دستگاه که اندازه کف دست است (78*125*22 میلی‌متر) از لحاظ ابعادی مناسب جیب آقایان و کیف پول خانم‌هاست.

نسل جدید LG Pocket Photo

قیمت

به گزارش ال‌جی این دستگاه حدود 120 دلار آمریکا قیمت دارد که هر پک کاغذ 30 تایی آن نیز حدود 13 دلار برای کاربر آب خواهد خورد. البته این تفاوت قیمت نسبت به نسل قبل کمی زیاد است و انتظار این افزایش قیمت نمی‌رفت.

در حال حاضر نیز تاریخ دقیق رونمایی از این چاپگرهای نُقلی اعلام‌ نشده است. در روز 7 بهمن‌ماه در بلاگ رسمی ال‌جی این چاپگر معرفی شد که طبق پیش‌بینی‌های قبلی ما باید این چاپگر را در بارسلونا می‌دیدیم!

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *