در شرایط حاضر پیش بردن کسب و کار نوپا با ایده‌ای تازه و متفاوت کمی مشکل است. اگر با ساده‌ترین شاهکار‌های استارتاپی دنیا آشنا شوید متوجه می‌شوید که خیلی ساده می‌توان برای یک استارتاپ تازه ایده‌پردازی کرد!

یکی از دردناک‌ترین التهاباتی که در کالبد جامعه ما جا خوش کرده است؛ راه‌اندازی استارتاپ جدید بین جوانانی می‌باشد که بدنبال راه نجات از درد بیکاری هستند!

این افراد گنجینه واژگانشان پُر از کلمات و اصطلاحات قلمبه و سلمبه‌ بازگشت سرمایه، سرمایه خطرپذیر، جذب سرمایه و… است؛ اما دریغ از ایده‌ای که راهی برای عملی شدن داشته باشد یا راهی که بتوان از طریق آن ایده‌ها را عملی نمود.

شاهکار‌های استارتاپی

شاید در هوای بارانی استارتاپ‌ها که بارش ایده‌ها، فرصت رقابت شانه به شانه را از برند‌های مختلف ربوده است، ایده‌هایی مثل کمک به صرفه‌جویی در هزینه‌ها یا مثلا تولید اپلیکیشنی برای برقراری ارتباط بهتر با دانش‌آموزان محروم خیلی بهتر جواب بدهد.

دعوت می‌کنیم با تعدادی از این استارتاپ‌های موفق با ایده‌های متفاوت از آنچه که قبلا در هات اپ نیوز بدان پرداختیم آشنا شوید و ببینید اگر شما سرمایه‌گذار بودید روی این ایده‌ها سرمایه‌گذاری می‌کردید یا نه.

معرفی شاهکار‌های استارتاپی دنیا

the most wonderful startups around the world

به شاهکارهای استارتاپی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد بعنوان یک بستر استارتاپی یا ایده برای شروع استارتاپ بومی نگاه کنید. شاید در اطراف شما بشدت به این ایده‌ها نیاز باشد!

شاهکار‌های استارتاپی

شاهکار Long Game

داشتن یک حساب پس‌انداز درست و حسابی و پُرپول که روز مبادا بتوان روی آن حساب کرد کار ساده‌ای نیست و نیاز به زحمت دارد. در ایالات متحده همچون بسیاری از کشورها مردم تا دقیقه 90 به پس‌انداز فکر نمی‌کنند و دیر دست می‌جنبانند!

Lindsey Holden، بنیانگذار شاهکار استارتاپی Long Game مستقر در سان فرانسیسکو است که به مردم کمک می‌کند از راهی متفاوت و اینبار از طریق گیمیفیکیشن، بخشی از پول‌هایشان را پس‌انداز کنند.

شاهکار‌های استارتاپی

Long Game اپلیکیشن شخصی مالی است که دقیقا دست روی رفتار اقتصادی مردم می‌گذارد و با اعمال نفوذ بوسیله مکانیزم پاداش و محبوب کردنشان در بازی‌های لاتاری و قرعه‌کشی‌، آن‌ها را بسمت صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پس‌انداز شخصی تشویق می‌کند.

تفاوت Long Game با قرعه‌کشی و لاتاری‌های بزرگ این است که صاحب سرمایه هرگز پولش را در این داستان و طی شرط بستن از دست نمی‌دهد.

شیوه عملکرد این استارتاپ دقیقا مثل بانک‌ها است با این تفاوت که میزان علاقه‎مندی مردم نسبت بدان تا 10 برابر بیش‌تر از سبک سنتی بانکداری موجود بوده است.

شاهکار‌های استارتاپی

جالب است بدانید 6.6 میلیون دلار سرمایه اولیه این کمپانی تاکنون افزایش قابل توجهی داشته است.

شاهکار Lumanu

بازاریابی کار ساده‌ای نیست. تلفیق کمپین‌های بازاریابی با بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار، نیازمند سرمایه هنگفتی می‌باشد. Lumanu استارتاپی واقع در شهرستان میلواکی ایالات متحده است و کارِ آن جستجو در سطح وب برای انتخاب بهترین عامل تاثیرگذار در بازاریابی یک برند بر اساس کلمات کلیدی خاص، هشتگ‌ها و لوکیشن است.

این استارتاپ به برند‌های مختلف کمک می‌کند تا با بودجه مناسب و منطقی از طریق بهترین ابزارهای بازاریابی، محصولات خود را قیمت‌گذاری کنند و به بیش‌ترین میزان سوددهی برسند.

شاهکار‌های استارتاپی

شاهکار Makeena

یکی از نکات ضروری در راه‌اندازی استارتاپ توسعه اپلیکیشن توجه به پیش‌پاافتاده‌ترین نیازهای مردم است. Makeenaa از ساده‌ترین شاهکار‌های استارتاپی دنیا می‌باشد که با اپلیکیشن خود به خریداران برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها هنگام خرید محصولات سالم و پایدار کمک می‌کند.

همانطور که می‌دانید خرید یک برند سالم و باکیفیت به طول عمر بیش‌تر انسان کمک می‌کند. Makeena از شاهکار‌های استارتاپی مستقر در شهرستان بولدر می‌باشد که توسط یک کارآفرین زن تاسیس شده است.

شاهکار‌های استارتاپی دنیا

کار این اپلیکیشن ساده است. زمانی که کاربر قصد خرید داشته باشد می‌تواند اقلام خود را مشخص کند تا اپلیکیشن خیلی سریع مابین برند‌های مختلف بدنبال بهترین قیمت و پیشنهادت ویژه تخفیف‌دار بگردد و مناسب‌ترین محصول را با بهترین قیمت معرفی نماید.

این اپلیکیشن هم برای خریدار و هم برای فروشنده ابزار مناسبی است. برند‌ها می‌توانند از طریق شاهکار استارتاپی Makeena با خرده‌فروشان و مشتریان بصورت مستقیم ارتباط برقرار کرده، چرخه فروش را فعال کنند و به این ترتیب یک برنامه وفاداری مشتری متناسب با امکانات خود داشته باشند.

شاهکار‌های استارتاپی

شاهکار RunSphere

هیچ شکی نیست که کیفیت آموزش و پرورش افراد، اساس موفقیت و پایه‌های خوشبختیشان در آینده است. شاهکار استارتاپی RunSphere به دانش‌آموزان قشر محروم جامعه کمک می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی‌های برتری نظیر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با موسسات آموزشی دنیا ارتباط برقرار کرده و به این ترتیب فرصت آموزش را از دست ندهند. رهبران آموزشی دنیا هم با این روش می‌توانند به کودکان محروم دنیا کمکی کرده باشند.

پلتفرم این برنامه ابری است و دانش‌آموزان می‌توانند بصورت مجازی و در هر کجای دنیا برای تحصیل از آن استفاده کنند.

شاهکار‌های استارتاپی

شاهکار Replenish

به جای این که کیفیت رژیم غذایی خود را با مصرف اسنک و خوراکی‌های پُرچرب و شیرین بعنوان عصرانه زیر سوال ببرید چرا از یک اسموتی سالم استفاده نمی‌کنید؟

Replenish از شاهکار‌های استارتاپی دیگری است که بعنوان یک استارتاپ مستقر در سان فرانسیسکو و در قالب یک ابزار پخت و پز فعالیت می‌کند.

مخلوط‌کُن یا بلندر این استارتاپ قادر است یک اسموتی خوشمزه را در کم‌تر از یک دقیقه و بدون دخالت مواد چرب و مضر تهیه نماید.

شاهکار‌های استارتاپی

کافی است مخلوط سبزیجات، میوه‌های تازه، مغزهای مختلف و دانه‌ها را داخل بلندر قرار دهید و پاک کردن میوه‌ها و احیانا جدا کردن پوست دانه‌ها را به دستگاه بسپارید و سپس با قطعات یخ، ویتامینه خود را خنک کنید. Replenish در نهایت لیوان معجون را به شما تحویل می‌دهد و می‌توانید از آن لذت ببرید.

به یاد داشته باشید که هر فنجان یا لیوان کاملا قابل بازیافت است. این دستگاه توسط مهندسان اسق اپل و بوئینگ ساخته شده؛ پس می‌توانید با اطمینان از آن استفاده کنید!

شاهکار‌های استارتاپی

 

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *