«نیکولاس کیج» خواهان بازگشت «Ghost Rider» به سینما

بازیگر کم فروغ این روزهای هالیوود یعنی «نیکولاس کیج» در مصاحبه جدید خود بیان نمود که دوست دارد بار دیگر شخصیت خیالی «روح سوار» را در قالب فیلمی سینمایی با درجه بندی سنی بزرگسال و بدون حضور خودش به تماشا بنشیند. «روح سوار» داستان مصوری بود که مارول آن را نخستین بار در سال 1972 به چاپ رساند و در سال 2007 نیکولاس کیج آن را در فیلم سینمایی «Ghost Rider» تجسم بخشید. اثری هیجانی و مفرح که داستان  بدلکاری به اسم «جانی بلیز» بود که بعد از اتفاقاتی تبدیل به قهرمانی با چهره ای برافروخته شد.

این فیلم که با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده بود در آخرین روزهای فروش خود توانست 228میلیون دلار کسب کند که برای استودیوی جاه‌طلبی چون «سونی» آمار قابل قبولی به حساب نمی‌آمد. بعد از آن نوبت به سال 2012 و ساخته شدن فیلمی جدید با اسم «Ghost Rider: Spirit of Vengeance» رسید که تنها 50 میلیون بیشتر از فیلم قبلی فروخت. داستان مصور روح سوار اثری به مراتب خشن‌تر از چیزیست که در فیلم‌های سینمایی شاهدش بودیم. هر دو فیلم ساخته شده از روی این اثر عناوینی با درجه بندی سنی +13 سال بوده‌اند و این برای داستانی که درونمایه ای خشن دارد بسیار ناامیدکننده محسوب می‌شد.

«نیکولاس کیج» در مصاحبه جدید خود با پایگاه خبری «JoBlo» بیان نمود که خودش نیز جزو آن دسته افرادی بود که دوست داشتند روح سواری خشن‌تر را در سینما ببینند. او در این مصاحبه بیان کرد که دوست دارد بار دیگر شخصیت روح سوار را در سینما ببیند، با این تفاوت که دیگر خودش ایفای نقش آن را برعهده نداشته باشد و به جای آن اثری با درجه بندی سنی بزرگسال را شاهد باشیم:

روح سوار فیلمی بود که همیشه باید برای سنین بزرگسال ساخته می‌شد. «دیوید گویر» از ابتدا فیلمنامه ای برای روح سوار نوشته بود که با روحیات این شخصیت خیالی بیشتر سنخیت داشت و من دوست داشتم که او فیلم را کارگردانی می‌کرد اما به دلایلی استودیو سازنده به ما اجازه چنین کاری را نداد؛ اما فیلمنامه گویر همچنان می‌تواند تبدیل به فیلمی با درجه بندی سنی بزرگسال شود. از ابتدا قرار بود که روح سوار فیلمی ترسناک و مخصوص بزرگسال باشد. درست مثل اثری اکشن چون ددپول که برای این سن ساخته شد و توانست بسیار موفق باشد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *