احتمالا اگر به دنبال تنوع بیش از حد و متفاوت بودن با بقیه به سبک سلطنتی هستید، هدفون‌های تاجی Lit کار شما را راحت‌تر خواهد کرد! این هدفون همچون یک تاجِ دست‌ساز، طرفداران خاص خو را پیدا کرده و تاکنون فروش خوبی داشته است.

ویژگی‌های هدفون‌های تاجی Lit

هدفون‌های تاجی Lit

این هدفون‌ها بسته به مدلی که دارند از پیشانی بند و گوشی‌هایی پوشیده شده با فلزات گرانبها، سنگ‌ها و پارچه‌های قیمتی ساخته شده‌اند. آبکاری طلا و نقره، کریستال، مروارید، ابریشم و مخمل!

پیشانی‌بند، یک کلاه یا تاج خواهد بود که به راحتی یک هدفون معمولی بر روی سر قرار می‌گیرد. Lit این هدفون‌ها را در سایز کوچک و متوسط برای فاصله گوش‌های 10 تا 11 و 12 تا 14 طراحی کرده است.

ساخت این هدفون‌ها با دست دو تا سه هفته طول می‌کشد که در مدت چند دقیقه همگی به فروش می‌رسند!

هدفون‌های تاجی Lit

هدفون‌های تاجی به تازگی مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند. در CES امسال نیز شاهد رونمایی هدفون‌های تاجی 120000 دلاری Utopia بودیم که با الماس پوشیده شده بودند.

هدفون‌های Lit قیمت کمتری نسبت به دیگر رقبای خود در بازار دارند. مدل‌های Red Reign، Winter Green، Black Queen و White Queen هر کدام با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسند.

تب استفاده از هدفون‌های تاجی بعد از اینکه یکی از خوانندگان پاپ در توئییتی با پوشیدن یکی از این هدفون‌ها، آلبوم جدید خود را تبلیغ کرد، بالا گرفت.

البته هدفون تاجی استفاده شده در این عکس ساخت دولچه گابانا بود و بعد از 160000 بار ری‌توئیت شدن و 270 هزار لایک با وجود قیمت 9000 دلاری خود در مدت 24 ساعت فروخته شد!

در هدفون تاجی دولچه گابانا که با همکاری Frends ساخته شده بود از کریستال‌های Swarovski استفاده شده است.

نظرتان در مورد  هدفون‌های تاجی Lit چیست؟

گوش کردن به موسیقی با هدفون‌های تاجی پُر زرق و برق، گوش شما را نوازش و احتمالا چشمان متعجب دیگران را خیره خواهد کرد!

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *