اگر می‌خواهید برای یکی از بهترین دوستان خود که عاشق لوازم آرایش و عطر است، هدیه‌ای بخرید ولی ایده ای ندارید، ما می‌توانیم کمکتان کنیم. انتخاب های فراوانی پیش پای شماست، بنابراین ما ۱۰ گزینه که فکر می‌کنیم مناسب هر کسی است را برایتان جمع آوری کرده‌ایم تا کار شما راحت شود. شما می‌توانید از این فهرست، بسته به شخصیت و علاقه‌مندی‌های دوست خود، یکی را انتخاب کنید.

۱. یک جعبه آرایش موزیکال

خوب، این جعبه به دوستتان اجازه می‌دهد تا همه ی لوازم آرایشی اش را در آن نگهداری کند و در خانه و سفرهای بلند مدتش، به آن‌ها سر و سامانی بدهد. اینکه دوست شما تمام لوازم آرایش مورد نیازش را داشته باشد، راهی را پیش پای شما می‌گذارد تا با هدیه دادن یک جعبه یا کیف مخصوص لوازم آرایش او را خوشحال کنید.

۲. ست رژ لب و لاک ناخن

اگر دوستتان شخصیت برون گرایی دارد، می‌توانید رنگ‌های جسورانه ای از رژ لب یا لاک ناخن برایش انتخاب کنید. حواستان باشد رنگ هایی را نخرید که ممکن است دوستتان از قبل آن‌ها را داشته باشد. این هم ایده ی جالبی است که ست رژ لب و لاک ناخن همرنگی را به او هدیه دهید.

۳. لاک ناخن قابل کندن

اگر دوست شما به طور مداوم عاشق تعویض رنگ لاک هایش است، به او یک یا تعدادی لاک ناخن قابل کندن و برق لب با رنگ‌های مختلف هدیه دهید. همچنین لاک ناخن معطر هم انتخاب خوبی است.

۴. عطر

برای انتخاب عطر حواستان باشد که حتما یک عطر زنانه با رایحه ی ملایم انتخاب نمایید. بسیاری از خانم‌ها از عطر هایی با رایحه ی قوی ارتباط برقرار نمی‌کنند.

۵. لوازم آرایش دوست محیط زیست

شرکت های متعددی هستند که لوازم آرایش سازگار با محیط زیست تولید می‌کنند، و البته اگر دوست شما هم جزو یکی از دوست داران محیط زیست است، این هدیه قطعا می‌تواند او را ذوق‌زده کند.

۶. خنک کننده لوازم آرایش

شما می‌توانید با این هدیه به دوستتان کمک کنید تا لوازم آرایشش را در محیطی خنک نگهداری کند تا در نهایت عمر لوازم آرایشی اش افزایش پیدا کند. مطمئن باشید همیشه شما را دعا خواهد کرد.

۷. لوازم آرایش ضد آب

اگر دوست شما دارای شغلی است که باعث تعریق او در طول روز می‌شود، بنابراین این هدیه، چیزی است که بابت دریافت آن قدردان شما خواهد بود.

۸. بلیت مرکز ماساژ و آب درمانی

بسیار خوب، هیچ چیزی از ریلکس کردن در یک مرکز ماساژ و آب درمانی برای شخصی که عاشق از سر گرفتن جوانی و شادابی اش است بهتر نمی باشد. شما هم می‌توانید برای دوستتان در یک مرکز ماساژ و آب درمانی اعتباری باز کنید تا او بتواند اوقات فراغت خود را به رایگان در آنجا به استراحت و تجدید قوا سپری کند و تمام مدت به یاد شما باشد.

۹. کیت لوازم آرایش قابل حمل

به دوستتان یک کیت لوازم آرایش قابل حمل هدیه دهید، تا بتواند هر جایی که می‌رود آنرا به همراه خود داشته باشد. این بسته، می‌تواند شامل ابتدایی ترین لوازم آرایشی مانند برق لب، ریمل، فونداسیون و یک رژ گونه باشد.

۱۰. کارت هدیه!

اگر در نهایت نتوانستید تصمیم بگیرید، می‌توانید به سادگی یک کارت هدیه بانکی، و یا کارت هدیه ی یک فروشگاه محصولات زیبایی را تهیه کنید و در کنار یک کارت تبریک زیبا و شیک یا یک عروسک بامزه به وی هدیه دهید. در این صورت دوست شما می‌تواند هر چه که واقعا به آن نیاز دارد و خوشحالش می‌کند برای خود خریداری کند.

مجله تناسب اندام

  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *