جی لنو و جری سینفیلد به جمع آوری ماشین علاقه دارند، تام هنکس ماشین تحریرهای آنتیک و قدیمی و خیلی چیزهای دیگر… با دانستن این سرگرمی ها عمق شناخت ما نسبت به این هنرمندان بیشتر می شود و دیگر به خاطر پول هایی که بابت دکوری های کوچکی که به آن ها علاقه زیادی دارید احساس بدی نخواهید داشت. بعضی از هنرمندان سرگرمی های عجیبی دارند که درکش شاید برای ما کمی سخت باشد. در این جا با سرگرمی های تعدادی از این هنرمندان آشنا شوید.

کریستین بیل

کریستین بیل هنرمندی پر شور و اشتیاق است. او زمانی که روی چیزی تمرکز می کند می خواهد آن را بدون هیچ مزاحمت و حواس پرتی انجام دهد. او علاقه دارد فاسد شدن چیزهایی که به آرامی در حال تجزیه هستند را ببیند. پدر بیل می گوید: پسر من علاقه زیادی به مرگ و زوال دارد. سرگرمی او این است که فاسد شدن چیزها را روی لبه پنجره تماشا کند. او با این کار دوست دارد بداند چه چیزی باعث ایجاد بیشترین کپک می شود و چه چیزی زمان کمتری برای فاسد شدن نیاز دارد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی علاقه زیادی به جمع آوری انواع چاقو و خنجر دارد. آنجلینا از زمان که دختر کوچکی بود سلاح جمع آوری کرده است. او پس از این که به یک نمایشگاه دوران رنسانس رفت و در آن خنجرهای زیبایی را دید به این کار علاقمند شد.

کلودیا شیفر

سرگرمی کلودیا شیفر مانکن و هنرپیشه آمریکایی  این است که حشرات را جمع آوری کرده و آن ها را نقاشی کند. او از زمان کودکی علاقه زیادی به عنکبوت داشته است و به همین دلیل در لوگوی خود از عنکبوت نیز استفاده کرده است.

مایک تایسون

سرگرمی مایک تایسون مشت زن آمریکایی از روی تاتوی روی صورتش تا حدودی مشخص است. او علاقه زیادی به جمع آوری کبوتران مسابقه ای دارد. تایسون در دوران نوجوانی زمانی که کبوترهایش را به خانه هدایت می کرد یکی از قلدرهای همسایه کبوترش را مورد آزار قرار داد و تایسون اولین مشت عمرش را به او زد و از آن به بعد به این مسیر جذب شد. تایسون دنیای کبوترهایش را دوست دارد چون به او آرامش می دهد.

سایمون کاول

سایمون کاول آهنگساز و تهیه کننده انگلیسی علاقه زیادی به جاسوسی کردن در خانه همسایه ها با تلسکوپ دارد. او با دوربین به باغچه خانه همسایه ها سرک می کشد و این کار برایش بسیار جذاب و لذت بخش است.

bedunim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *