وارنرمیدیا پیشنهاد 200 میلیون دلاری نت‌فلیکس برای خریداری Godzilla vs. Kong را رد کرده است

فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» آخرین عنوان پرخرج هالیوود است که ممکن است سر از سرویس‌های استریمینگ درآورد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که نت‌فلیکس برای خریداری این فیلم پیشنهادی ۲۰۰ میلیون دلاری به وارنرمیدیا داده اما به نظر می‌رسد که این کمپانی خود را آماده می‌کند فیلم را در شبکه‌ی استریمینگ اختصاصی‌اش اچ‌بی‌او مکس منتشر کند. «جیسون کیلار» مدیر عامل وارنرمیدیا و «آن سارناف» مدیر برادران وارنر مستقیماً در استراتژی انتشار «گودزیلا در برابر کونگ» و اکران همزمان آن در سالن‌های سینما نظارت می‌کنند.

لجندری ۷۵ درصد و برادران وارنر ۲۵ درصد بودجه‌ی فیلم را تأمین کرده‌اند. صرف نظر از پلتفرم انتشار فیلم، چه نت‌فلیکس باشد چه اچ‌بی‌او مکس یا هر جای دیگر، گزارش «هالیوود ریپورتر» نشان می‌دهد که شبکه‌های استریم محتوا حتی برای فیلم‌های پرخرج در حال رایزنی با استودیوها هستند. وارنرمیدیا اخیراً اعلام کرد که فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) را ۲۵ دسامبر در اچ‌بی‌او مکس منتشر می‌کند و همزمان در سالن‌های سینما روی پرده می‌برد. دیزنی نیز تابستان گذشته استراتژی مشابهی برای فیلم لایو-اکشن «مولان» (Mulan) که با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده بود، اتخاذ کرد.

کمپانی‌های فیلمسازی با تعطیلی سالن‌های سینما و عدم استقبال مخاطبین به شکل جدی انتشار فیلم‌های کوچک و بزرگ خود در پلتفرم‌های دیجیتال را بررسی می‌کنند. وارنرها فیلم «تنت» (Tenet) «کریستفر نولان» تابستان امسال در سالن‌های سینما اکران شد و فروش قابل توجهی نداشت. این فیلم فروش بدی در بازارهای جهانی نداشته، اما در جذب مخاطبین داخلی ناکام مانده است. برادران وارنر فیلم پرخرج دیگر «تل‌ماسه» (Dune) ساخته‌ی «دنی ویلنوو» و «بتمن» (The Batman) را نیز به سال آینده موکول کرده است. تاریخ اکران اغلب فیلم‌های پرخرج هالیوود به تأخیر افتاده و علت عدم استقبال سینماروها از فیلم‌ها گاهی همین مسئله دانسته می‌شود.

«دنیای سینمایی» لجندری در سال ۲۰۱۴ با «گودزیلا» (Godzilla) آغاز شد و با «گودزیلا: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) و «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ ادامه پیدا کرد. «گودزیلا در برابر کونگ» توسط «آدام وینگارد» کارگردانی شده و «الکساندر اسکارزگارد»، «میلی بابی براون»، «ربکا هال» و «کایل چندلر» در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *