خانه تکنولوژی اخبار ویژگی های خاص اپلیکیشن Photo lab

ویژگی های خاص اپلیکیشن Photo lab

0

اگر تغییر و تحول را دوست‌دارید٬ پس حتما اسم اپلیکیشن Photo Lab را شنیده‌اید. این برنامه به این مشهور است که عکس‌های‌تان را به‌طور کلی تغییر می‌دهد. طوری‌که فکر می‌کنید آن تصویر اصلا مال شما نیست و اشتباهی رخ داده است. این نرم‌افزار طی سال‌ها تلاش استودیو VicMan LLC ساخته شده است و هنوز هم این کوشش ادامه دارد. چراکه این اپ با آپدیت‌هایی که می‌گیرد٬ کلی قابلیت به آن اضافه می‌شود تا هرچه بیش‌تر دنیای گسترده Photo Lab کامل شود.

این اپلیکیشن تاکنون بیش‌ از 50 میلیون‌بار از پلی‌استور دانلود شده و امتیاز 4.5 از 5 را از میلیون‌ها کاربر کسب کرده است. با دیدن این اعداد و ارقام به این فکر می‌کنیم که چه چیزی توانسته این اپ را آن‌قدر محبوب کند که ده‌ها میلیون بار دانلود شود. واقعا چه چیزی باعث می‌شود؟! مگر جادو می‌کند؟! چندتا افکت معمولی که بیش‌تر نیست؟ اما وقتی وارد این برنامه بشوید و یکی از افکت‌های آن را برگزینید و پس از کمی صبر٬ آن را روی عکس‌تان ببینید٬ تمام عقاید قبلی خود را در کنجی می‌گذارید و محکم به این برنامه می‌چسبید! خب! ما در این مطلب قصد داریم 5 دلیل برای‌تان لیست کنیم تا این اپ دوست‌داشتنی را دانلود کنید و از آن بهره ببرید. اگر مایل هستید که با این اپلیکیشن تقریبا 50 مگابایتی بیش‌تر آشنا شوید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


1- دسته‌بندی منسجم و منظم

وقتی که وارد این برنامه می‌شوید با لمس آیکون منو به نیم-صفحه‌ای منتقل خواهید شد که در آن انبوهی از بخش‌ها وجود دارد که برای شما لیست شده‌اند. کافیست که فقط کاربر نیاز خود را بشناسد و بعد بین موضوعات مختلف اسکرول کند تا به دل‌ داده‌اش برسد! اگر کمی دقت داشته باشید٬ درمی‌یابید که درکنار بعضی از موضوعات کلمه PRO نوشته شده است و این واژه مشخص می‌کند که کدام فیلترها بسیار حرفه‌ای هستند و کاربر را جذب می‌کنند. مثلا افکت‌های چندلایه‌ای یا انسان در هیبت حیوان و غیره.

همچنین بعضی‌اوقات به همراه اسم دسته‌بندی‌ها یک عدد هم نقش می‌بندد که به معنی تعداد افکت‌های جدیدی است که تازگی‌ها به برنامه اضافه شده است. البته این‌کار یک جنبه مثبت و منفی دارد. نیمه پر لیوان آن زمانیست که کاربر با دیدن این فیلترهای جدید لبخند بزند و با استفاده از آن‌ها لذت ببرد. ولی طرف تاریک ماجرا آن وقتیست که شما با دیدن میزان مصرفی اینترنت‌تان چشمان‌تان گرد بشود و غش کنید! اما مطمئن باشید که این افکت‌ها آن‌قدر جذاب هستند که شما را راضی نگه دارند.


2- گیف‌ها

اگر از دیدن عکس‌های بی‌حرکت خسته شده‌اید٬ می‌توانید از گیف‌ها استفاده کنید. این تصاویر متحرک بسیار چشم‌نواز و دلربا هستند و با جلوه‌ای که دارند٬ چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. اما ای کاش می‌شد که عکس‌های خودمان را با این‌طور تصاویر بهبود ببخشیم و از نگاه‌کردن به آن‌ها لذت ببریم.

خوشبختانه برنامه Photo Lab به این کمبود کاربران توجه ویژه‌ای کرده است تا به صورت ناگهانی مشتریان خود را متعجب سازد. در دل این اپ افکت‌های گیف‌مانندی قرار دارد که دل و جان کاربران را می‌برند. مثلا شما می‌توانید عکس خودتان را در بارانی قلبی قرار دهید تا فرض کنید که در بهشت هستید و فرشتگان از آسمان روی سرتان قلب می‌ریزند! این قسمت را می‌توانید از بخش منو پیدا کنید و از فیلترهای آن نهایت استفاده را ببرید!


3- وجود 3 تب حول موضوعات گوناگون

معمولا و طبیعتا انسان دوست دارد که نظرات دیگران را هم ببیند و با کمک آن‌ها بهترین انتخاب را انجام دهد. این نرم‌افزار برای شما این امکان را فراهم کرده است. غیر از تب دسته‌بندی 3 تب دیگر هم در این اپلیکیشن گنجانده شده است تا شما با استفاده از آن‌ها بتوانید نظرات مردم را هم بسنجید و با کمک آن‌ها افکت موردعلاقه خود را برگزینید.

این 3 تب INSPIRATION و POPULAR و FAVORITES نام دارند. با استفاده از اولی (از سمت چپ) می‌توانید عکس‌هایی که دیگران به اشتراک گذاشته‌اند را ببینید. با بهره‌بردن از دومی قادرید٬ آن افکت‌هایی را ببینید که مردم بیش‌از همه دوستش داشته‌اند و از آن‌ها استفاده بیش‌تری برده‌اند. درآخر هم با کمک تب سومی می‌توانید٬ عکس‌هایی را که خودتان لایک‌شان کرده‌اید٬‌ مشاهده نمایید. خلاصه این قسمت کمک شایانی به کاربر می‌کند تا با دقت٬ فیلتر موردعلاقه خود را روی عکس موردنظر پیاده کند.


4- وجود افکت‌هایی برای عکس‌های دسته‌جمعی

اپلیکیشن Photo lab

اگر از گرفتن تصاویر دسته‌جمعی همراه با خانواده٬ آشنایان یا دوستان لذت می‌برید پس حتما این نرم‌افزار به کارتان می‌آید. چراکه در این اپ فیلترهایی برای سروسامان‌دادن به این تصاویر وجود دارد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید٬ این‌طور عکس‌ها را زیباتر کنید و جلوه‌ای نو به آن‌ها ببخشید. این قسمت هم در بخش منو قابل پیداکردن است و دارای کلی افکت‌های مختلف است. مثلا می‌توانند عکس‌هایتان در گویی گردآورده شوند یا درون قلبی غول‌آسا جای بگیرند. ناگفته نماند که هوش این برنامه بسیار بالاست و اگر تصویری در گالری‌تان بیابد٬ صورت آدم‌های درون آن تصویر را شناسایی می‌کند و این‌کار استفاده از این اپ را ساده‌تر کرده است.


5- شبکه اجتماعی

اپلیکیشن Photo lab

فرض کنید که بتوانید٬ عکس‌هایی که دیگران در این اپ قرار داده‌اند را لایک کنید یا لااقل مشاهده کنید که چقدر تاکنون لایک خورده‌اند. اما انگار سازندگان Photo Lab این کمبود را حس کرده‌اند و برای رفع‌کردن آن شتافته‌اند. خوشبختانه در این اپلیکیشن یک شبکه‌ اجتماعی نه‌چندان کوچک حضور دارد که با استفاده از آن می‌توانید٬ تصاویری که مردم سراسر جهان با این اپ ساخته‌اند را مشاهده کنید و اگر از یک یا چندتای آنان خوش‌تان آمد٬ قادرید آن عکس را لایک کنید یا ببینید که تاالان چندهزار لایک خورده است!

البته قراردادن یک شبکه اجتماعی فقط برای این نبوده است که شما تصاویر را لایک کنید! بلکه برای این است که شما اگر افکتی را پسندید٬ از آن بهره ببرید و عکس‌های خودتان را با استفاده از برنامه Photo Lab خیره‌کننده کنید.

 

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *