با توجه فروش های اوایل هفته، فیلم واندر وومن خود را به عنوان دومین فیلم پر فروش جهانی دنیای سینمایی دی سی مطرح کرده است. این فیلم با وجود این که بعد از چند پروژه نه چندان جالب دی سی تولید شد، قدرت خود را به خوبی نشان داد و جدول باکس آفیس و تمام توجهات را به خود معطوف کرد و با وجود اکران فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه همچنان به فروش خود ادامه می دهد.

این فیلم بعد از اکران، علاوه بر نظر مثبت منتقدان، مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفت، توجهی که به فروش خوب این فیلم ابرقهرمانی با کاراکتر زن خود کمک داشت و در طی هفته گذشته واندر وومن به عنوان پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی در آمریکا لقب گرفت، این فروش همچنان هم ادامه دارد و تا این جا واندر وومن دومین فیلم پر فروش جهانی دی سی نیز می باشد.

واندر وومن در چند روز سپری شده از اول هفته موفق به فروش ۱۰.۱ میلیون دلاری در آمریکا و ۶.۸ میلیون دلاری در سایر کشورها شده است، مبالغی که فروش جهانی این فیلم را به ۷۴۵.۸ میلیون دلار رسانده است. از لحاظ فروش جهانی فیلم جوخه انتحار با فروش جهانی ۷۴۵.۶ میلیون دلار و فیلم مرد پولادین با فروش ۶۶۸ میلیون دلار پایین تر از فیلم واندر وومن قرار دارند و رده اول پرفروش ترین ها نیز به فیلمبتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت با فروش جهانی ۸۷۳.۳ میلیون دلاری اختصاص دارد.

در بین فروش و موفقیت فیلم واندر وومن خبرهای خوشحال کننده ای نیز برای طرفدران به گوش می رسد و آن هم حضور دوباره گل گدات در نقش اصلی دیانا پرینس و پتی جنکیز به عنوان کارگردان در دنباله این فیلم می باشد.

واندر وومن؛ دومین فیلم پر فروش دنیای سینمایی دی سی

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *