پخش «تاریکی شب، روشنایی روز» از 3 آذر در شبکه یک

سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل از سوم آذر روی آنتن شبکه اول می رود.
قاسم زاده با اعلام این خبر افزود: تدوین و کار موسیقی سریال تمام شده است و صداگذاری در حال انجام است. اما طبق کنداکتور پخش به ما اعلام شده که سریال از سوم آذر هر شب از شنبه تا پنج شنبه روی آنتن شبکه یک می رود.
وی همچنین ادامه داد: دو خواننده تیتراژ سریال را خوانده اند. علی مینو سپهر و حسین فیض آبادی ۱۱ ترانه این کار را خوانده اند که فکر می کنم در تلویزیون اتفاق تازه ای باشد. ضمن اینکه ما خواستیم از صداهای تکراری برای تیتراژ استفاده نکنیم.
داستان «تاریکی شب، روشنایی روز» در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می افتد و زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند و … نسبت مقاطع داستان یکسان نیست. بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد.
فرهاد قائمیان، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، بهاران بنی احمدی، سید مهرداد ضیایی، مهرداد ضیایی، احسان امانی، امیرحسین مدرس، روزبه حصاری، سیدجلال فاطمی، سام کبودوند، بهرام ابراهیمی، پرویز پورحسینی، ناصر ممدوح و رضا امامی در این مجموعه بازی می کنند.

تانی کال

بانی فیلم

  • پایتخت 5

    پخش «پایتخت 5» نوروز 97 از شبکه یک سیما

    پخش «پایتخت 5» نوروز 97 از شبکه یک سیما معاون سیما در بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی …
  • شهید حججی

    پخش سریال شهید حججی در شبکه یک

    همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید حججی، روابط عمومی  شبکه یک از ساخت سریال زندگی شهید حججی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *