خانه تکنولوژی اخبار پشتیبانی اینستاگرام از لایو فوتو و قابلیت نمایش گسترده‌ رنگ‌ها برای آیفون

پشتیبانی اینستاگرام از لایو فوتو و قابلیت نمایش گسترده‌ رنگ‌ها برای آیفون

0

اینستاگرام در ماه سپتامبر بود که ویژگی‌های جدیدی را برای آیفون 7 معرفی کرد. پشتیبانی اینستاگرام از لایو فوتو و تبدیل لایو فوتو به بومرنگ به علاوه‌ فیلترهای رنگی جدید برای نمایش گسترده‌ی رنگ‌ها، از جمله این ویژگی‌های جدید بودند.

پشتیبانی اینستاگرام از لایو فوتو و تبدیل لایو فوتو به بومرنگ

امکان زوم با یک انگشت در آیفون 7 پلاس و دسترسی دائم دوربین استوریز اینستاگرام به کمک 3D تاچ نیز از وعده‌های اینستاگرام برای آیفون بودند.

برای تبدیل لایو فوتو به بومرنگ کافی است دوربین استوریز اینستاگرام را باز کنید و یکی از لایو فوتوهایی که در 24 ساعت اخیر گرفته‌اید را انتخاب و آپلود نمایید.

پشتیبانی اینستاگرام از لایو فوتو

به هنگام مرور عکس قبل از پست کردن آن با یک فشار 3D تاچ تقریبا محکم، دایره‌ای روی صفحه شروع به چرخیدن خواهد کرد و لایو فوتو به صورت بومرنگ شروع به عقب و جلو رفتن خواهد کرد که امکان به اشتراک گذاری آن در استوریز وجود خواهد داشت.

لایو فوتو در استوریز اینستاگرام نیز همچون اپلیکیشن عکس خود اپل با 3D تاچ به خوبی به نمایش درخواهد آمد.

اینستاگرام و نمایش رنگ‌های جدید در آیفون 7

گاهی مشاهده‌ رنگ‌های جدید دشوار است اما این رنگ‌ها وجود دارند و فیلترهای آیفون 7 از این به بعد این رنگ‌های ثبت شده را نیز بیرون خواهند کشید.

پشتیبانی اینستاگرام از لایو فوتو

پشتیبانی گسترده از رنگ‌ها وعده‌ای بود که قول آن سال گذشته توسط ایان اسپاتلر مسئول ارشد طراحی اینستاگرام داده شده بود.

این آپدیت از امروز برای آیفون 7 آیفون 7 پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت تا امکان ثبت و نمایش تصاویری با رنگ‌های گسترده را در هر دو گوشی فراهم کند.

به خاطر داشته باشید برای استفاده از این ویژگی‌های جدید نیاز به یک آپدیت ندارید و به مرور در این اپلیکیشن گنجانده خواهند شد.

با شدت گرفت رقابت اینستاگرام و اسنپ چت مخصوصا در قسمت استوریز، این اپلیکیشن عکس فیسبوک قصد دارد تا جای ممکن به لبه‌ها نزدیک شود.

پشتیبانی اینستاگرام از لایو فوتو

در حالیکه اسنپ چت در لنزهای سلفی بامزه و ژئوفیلترهایی برای مکان‌های خاص مهارت دارد، اینستاگرام با قلم‌های مختلف و استیکرهای موقعیت، شیوه‌ بین المللی و هنرمندانه‌تری را در پیش گرفته است که در هر جای دنیا قابل استفاده هستند.

هات اب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *