«پل دینو» نقش پدر «استیون اسپیلبرگ» را بازی می‌کند

«پل دینو» در فیلم نیمه-اتوبیوگرافیکال «استیون اسپیلبرگ» نقش آرنولد، پدر اسپیلبرگ را بازی می‌کند. او در این فیلم به «میشل ویلیامز» و «سث روگن» ملحق شده است.

این پروژه از دوران کودکی اسپیلبرگ در اواخر دهه‌ی ۱۹۵۰ و اوایل ۱۹۶۰ آریزونا الهام گرفته خواهد شد و ویلیامز نقش مادر و روگن نقش عمو/دایی اسپیلبرگ را بازی می‌کند. هر یک از این شخصیت‌ها تمایزهایی با نسخه‌ی واقعی‌شان خواهند داشت. سایر نقش‌ها از جمله نقش دوران اسپیلبرگ جوان به بازیگران جوان و تازه‌کار سپرده خواهد شد اما نقش کودکی کارگردان استیون نام نخواهد داشت.

اسپیلبرگ فیلمنامه‌ی این فیلم را با همکاری «تونی کوشنر» به نگارش درآورده است. این دو در بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story) که هنوز اکران نشده، «مونیخ» (Munich) و «لینکلن»‌ (Lincoln) همکاری کرده بودند.

تولید پروژه قرار است از تابستان آینده آغاز شود و فیلم در سال ۲۰۲۲ روی پرده برود. «داستان وست ساید» فیلم بعدی اسپیلبرگ است که باید ۱۰ دسامبر به اکران سینماهای آمریکا درآید. در این فیلم «انسل الگورت» ستاره‌ی «بیبی درایور» و بازیگر تازه وارد «ریچل زگلر» در نقش‌های تونی و ماریا را بازی می‌کنند. «داستان وست ساید» اولین فیلم موزیکال کارنامه‌ی اسپیلبرگ و الگورت است.

دینو سال آینده در فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» نقش «ریدلر» را بازی می‌کند. این عنوان ابرقهرمانی دی‌سی و برادران وارنر ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. دینو با «زندگی وحشی» (Wildlife) در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی نشست و از رمان «ریچارد فورد» اقتباسی با بازی «کری مالیگان» و «جیک جیلنهال» ساخت و فیلمنامه‌اش را با همکاری همسرش «زویی کازان» به نگارش درآورد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *