هیچ شکی وجود ندارد که سری فیلم‌های Guardians Of The Galaxy «نگهبانان کهکشان» یکی از متفاوت‌ترین فیلمهای جهان سینمایی مارول در این سال‌ها محسوب می‌شوند. پرواضح بود که پس از موفقیت قسمت نخست این سری، مارول ساخت و اکران قسمت دوم را که با نام Guardians Of The Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهشکان: جلد دوم» شناخته می‌گردد را به صورت رسمی تائید کند. به همین منظور، ساخت فیلم از مدتی قبل آغاز شده و تنها تا چند ماه دیگر به روی پرده خواهد رفت. به موجب همین امر، مارول کمپین تبلیغاتی این فیلم را آغاز کرده است و به تازگی چند پوستر تبلیغاتی جدید که برای سراسر جهان و به صورت بین‌المللی تدارک دیده شده است را منتشر نموده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

در دنباله‌ی این سری که قول داده شده که مشابه قسمت نخست آن باشد و از عناصر اصلی آن به خوبی بهره ببرد، پیتر کوییل (Peter Quill) که با نام استار-لرد (Star-Lord) شناخته می‌شود و از هنرنمایی کریس پرت (Chris Pratt) بهره می‌برد به همراه یاران خود به دنبال پدر حقیقی‌اش می‌گردد؛ البته یوندو اودونتا (Yondu Udonta) با هنرنمایی مایکل راکر (Michael Rooker) کار وی را در این راه سخت می‌کند.

استودیوی مارول اخیراً سه پوستر بین‌المللی جدید از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است که دو تا از آن‌ها به نمایش شخصیت‌های استار-لرد و یوندو اودونتا می‌پردازد. این سه تصویر تبلیغاتی را از زیر می‌توانید مشاهده نمائید:

بنر تبلیغاتی اصلی این فیلم شامل شخصیت‌هایی از جمله استار-لرد، گامورا (با هنرنمایی زو سالدانا)، درکس (با هنرنمایی دیوید باتیستا)، راکت (با هنرنمایی بردلی کوپر) و گروت کوچک (با هنرنمایی وین دیزل) و همچنین یوندو اودونتا، خواهر ناتنی گامورا یعنی نبولا (با هنرنمایی کارن گیلان) می‌شود. این بنر به خوبی گویای عنصر اصلی این فیلم که به خانواده‌ی شخصیت‌ها مربوط می‌شود می‌پردازد. جیمز گان (James Gunn)، کارگردان این فیلم، پیش از این ابراز داشته بود که «نگهبانان کهشکان: جلد دوم» بیشتر پیرامون مفهوم خانواده خواهد بود.

پوسترهای تبلیغاتی جدید »نگهبانان کهشکان: جلد دوم» با رنگ‌بندی بی‌نظیر خود یادآورد فیلمهای دهه‌ی ۷۰ میلادی است و در این فیلم نیز همانند قسمت نخست به بررسی موسیقی‌های آن دوره از جمله آهنگ‌هایی از هنرمندانی نظیر جورج هریسون (George Harrison)، فلیتوود مک (Fleetwood Mac) و بویی (Bowie) می‌پردازد.

فیلم بسیار مورد انتظار »نگهبانان کهکشان: جلد دوم» تا حدود یک ماه دیگر روانه‌ی پرده‌های سینما خواهد شد.

توسط مهرداد میرشاهی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *