پوستری جدید برای عنوان علمی تخیلیِ پر هزینه‌ی کارگردان لوک بسون (Luc Besson) منتشر شده‌است که در ادامه این مطلب می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید. در واقع این فیلم بازگشت دوباره این کارگردان به دنیای علم و تخیل پس از فیلم موفق او در سال ۱۹۹۷ با عنوان The Fifth Element «عنصر پنجم» است. عنوانی که بسیاری مشتاق بودند لوک بسون دنباله‌ای را برای آن در نظر بگیرد اما این اتفاق هیچگاه عملی نشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم از روی کتاب مصور معروف اروپایی با نام «Valerian And Laureline» اقتباس شده‌است و در آن شاهد ماجراجویی‌هایی دِین دی‌هان (Dane DeHaan) و کارا دلاوین (Cara Delevingne) خواهیم بود. آنها از طرف دولت انسان‌ها ماموریت دارند نظم را در سراسر جهان حاکم کنند و در این مسیر به طور قطع به جهان‌های دیگر سفر خواهند کرد و گونه‌های مختلف موجودات فضایی روبرو خواهند شد.

در این ماموریت جدید، آنها به شهر فوق‌العاده زیبای آلفا سفر خواهند کرد، اَبَرشهری همواره در حال گسترش که هزاران گونه از موجودات فضایی از نقطه نقطه‌ی جهان هستی در کنار یکدیگر زندگی در آن می‌کنند. کافی است که تریلرهای منتشر شده از فیلم را تماشا کنید تا زیبایی این شهر و جلوه‌های ویژه‌ی خیره کننده اشتیاق شما به مشاهده آن را چند برابر کند.

استودیوی STX Entertainment در نظر دارد این بلاک باستر ۱۸۰ میلیون دلاری را که پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ کشور فرانسه است در تاریخ ۳۰ تیرماه سال جاری راهی سینماها کند.

توسط حمیدرضا قهرمانی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *