احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بدون اینکه دیگران متوجه شوند بخواهید صحبت محرمانه‌ای با گوشی خود داشته باشید. پوشیدنی Hushme گجتی است که تصمیم گرفته است این مشکل را به شیوه‌ای کاملا متفاوت و عجیب حل کند!

هدف از ساخت پوشیدنی Hushme چه بوده است؟

پوشیدنی Hushme خود را نخستین ماسک صوتی دنیا برای گوشی‌های موبایل معرفی کرده است. این دستگاه عجیب و غریب یا بهتر است بگوییم ماسک صوتی برای خصوصی نگه داشتن گفتگوها در مکان‌های عمومی طراحی شده است!

پوشیدنی Hushme

سازنده این پوشیدنی در مورد علت ساخت آن می‌گوید: روزی وقتی در یک کافه کوچک و ساکت با دوستانم نشسته بودیم خانمی که کنار ما بود از هدفون خود برای برقراری یک ارتباط اسکایپ استفاده کرد و وقتی کمی بلندتر صحبت کرد، توجه همه به او جلب شد و او مجبور شد گفتگویش را قطع و کافه را ترک کند.

این صحنه ایده ساخت پوشیدنی Hushme را شکل داد، اگر او می‌توانست یک گفتگوی سریع خصوصی داشته باشد بدون اینکه جلب توجه کند، مجبور به ترک آنجا نمی‌شد.

پوشیدنی Hushme

این پوشیدنی با همکاری ARTKB که یک دفتر توسعه محصولات است ساخته شد و نمونه اولیه آن در CES امسال رونمایی شد. ماسک صوتی Hushme به دو صورت از صدای فرد محافظت خواهد کرد: اول خود گجت مانند یک صداخفه‎کن عمل خواهد کرد و سپس اسپیکر داخلی ماسک به هنگام صحبت کردن شما، صداهایی ایجاد خواهد کرد.

یک ماسک صوتی با ظاهری عجیب

اگر چه با پوشیدن این ماسک چندان قادر به صحبت کردن به صورت خصوصی و محرمانه بدون جلب توجه دیگران نخواهید بود اما گزینه‌های صوتی مختلف از صدای باد و امواج اقیانوس گرفته تا صدای آزاردهنده مینیون‌ها را در اختیار خواهید داشت تا با پخش آنها دیگران صدای شما نشوند!!

پوشیدنی Hushme با کمک یک اپلیکیشن امکان انتخاب صداهای مختلف و تنظیم بلندی صدا را به شما خواهد داد. همچنین ایربادهای وایرلس آن با یک میکروفون داخلی همراه خواهند بود.

پوشیدنی Hushme

این تیم از ظاهر بیش از حد عجیب این گجت کاملا آگاه هستند اما به نظر می‌رسد از این جمله معروف انیشتین الهام گرفته‌اند که اگر چیزی در نگاه اول احمقانه به نظر نرسد امیدی به آن نخواهد بود!

پوشیدنی Hushme

ماسک صوتی Hushme فعلا در مراحل اولیه تولید قرار دارد و تولید تجاری آن از اواخر امسال با قیمت 249 دلار آغاز خواهد شد.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *