خانه ورزش اخبار ورزش پیام فیلیپ لام درباره خداحافظی اش از فوتبال

پیام فیلیپ لام درباره خداحافظی اش از فوتبال

0

فیلیپ لام کاپیتان ۳۳ ساله بایرن مونیخ روز سه شنبه از تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال خبر داد.

به گزارش وبسایت نود، فیلیپ لام در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و قصد دارد در آینده در کادر مدیریتی باشگاه به فعالیتش ادامه دهد. لام در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده درباره دلایلش برای خداحافظی از فوتبال نوشت:

پس از گذشت یک روز از تصمیمم، دوست دارم برخی اطلاعات دقیق تر که باعث شد این تصمیم را اتخاذ کنم و در تابستان به فوتبالم پایان دهم با شما به اشتراک بگذارم. همانند خداحافظی ام از تیم ملی، من به حس درونی ام اعتماد کردم. به عنوان یک کاپیتان، برای من بسیار مهم است که همیشه عملکردی بسیار سطح بالا داشته باشم، و این را درک می کنم که من بیشتر از این فصل نمی توانم در این سطح باشم.

من بازیکنی هستم که از سن ۱۱ سالگی در باشگاه بایرن مونیخ حضور داشته ام و در این مدت فقط دو سال در اشتوتگارت بازی کرده ام و در باقی سال ها پیراهن بایرن مونیخ را برتن کرده ام. بنابراین این بر من روشن و واضح است که در آینده دوباره در بایرن مونیخ فعالیت خواهم داشت. همانگونه که خوب می دانید، من فردی هستم که همیشه دوست دارم برای هر کاری آماده باشم، و به همین دلیل می خواهم کمی از فوتبال دور شوم و درباره اینکه در آینده چگونه می توانم از تجربیات و تخصصم بهترین استفاده را بکنم فکر کنم.

درباره این تصمیم بسیار فکر کرده ام. در مقایسه با خداحافظی ام از تیم ملی، این تصمیم به این معناست که من به دوران فوتبالم خاتمه می دهم.

در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی های باقی مانده قرار دارد. مطمئناً، می خواهم این بازی ها را آگاهانه تر از همیشه تجربه کنم، با علم به اینکه آخرین بازی های من هستند. ما در یک چهارم نهایی جام حذفی هستیم، می خواهیم پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ را کسب کنیم و هفته آینده در لیگ قهرمانان یک محک واقعی خواهیم داشت. اهداف و چالش هایی بزرگ در پیش هستند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *