خانه ورزش اخبار ورزش پیروانی: تا یک هفته دیگر تکلیف نوراللهی روشن می‌شود

پیروانی: تا یک هفته دیگر تکلیف نوراللهی روشن می‌شود

0

پیروانی: تا یک هفته دیگر تکلیف نوراللهی روشن می‌شود

افشین پیروانی در گفت و گو با سایت برنامه نود گفت: از زمانی که به عنوان مدیر تیم در پرسپولیس فعالیتم را شروع کردم پیگیر وضعیت احمد نوراللهی شدم و در این باره صحبت هایی را با مسئولان نظام وظیفه و باشگاه داشتم. آقای گرشاسبی هم در جریان مسائل هستند و این موضوع را پیگیر می کنند.

وی ادامه داد: امروز جلسه چند ساعته ای داشتیم و در این جلسه همه مسائل بررسی شد. بنده به مسئولان نظام وظیفه حق می دهم آنها هم می خواهند قانون رعایت شود و برخی مسائل مدنظرشان است که حالا پرداختن به آن نه تنها کمکی به حل این مشکل نمی کند بلکه ممکن است حواشی هم ایجاد کند.

پیروانی تصریح کرد: مسئولان عنوان کردند تا یک هفته دیگر وضعیت نوراللهی تعیین تکلیف خواهد شد و من امیدوارم که مسئولان نظام وظیفه مساعدت های لازم را داشته باشند و این مشکل حل شود.

وی در پایان گفت: در مجموع هواداران پرسپولیس صبور باشند و این را باید بگویم که به طور کلی حسن نیت برای حل مشکل نوراللهی وجود دارد و این حسن نیت را بنده به وضوح در نزد مسئولان نظام وظیفه دیده ام و دغدغه آنها رعایت برخی مسائل قانونی است و خود احمد هم در این باره انشاءالله همکاری های لازم را خواهد داشت و باید منتظر باشیم ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود. در هر صورت باید به قانون احترام گذاشت اما همان طور که تاکید کردم امیدوارم مساعدت های لازم انجام شود و این گره کور هم باز شود.

تانی کال

برنامه نود

  • نوراللهی

    بازگشت ضد حمله با پاس های نوراللهی

    بازگشت ضد حمله با پاس های نوراللهی احمد نوراللهی برای دادن اولین پاس گلش پس از حضور دوباره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *