گزارش شده است که جان چو (Star Trek) برای فصل دوم به جمع بازیگران سریال The Exorcist (جن گیر) پیوسته است. بازیگران فصل دوم این سریال درام شبکه فاکس که بر اساس فیلمی ترسناک محصول سال ۱۹۷۳ به همین نام می باشد، همچنان در حال تغییر است.

بازیگران آلفونزو هررا (The Chosen, Sense8)، کرت ایجیاون (Skyfall, Beats of No Nation) و بن دنیلز (Flesh and Bone, House of Cards) تنها بازیگرانی می باشند که برای فصل دوم باز می گردند و بنابر گزارش ها، فصل دوم سریال جن گیر به سوژه جن گیری تازه ای می پردازد.

پدر اوترگا و مارکوس کین شهر شیکاگو را ترک کرده اند و به دنبال سوژه و مورد های تازه می باشند. آنها یک روانشناس کودکان سابق به نام اندرو کیم با بازی جان چو را می یابند که یک خانه گروهی را اداره می کند که برای پرورش کودکان در خطر می باشد و در جزیره ای در ساحل شهر سیاتل قرار دارد. یکی از این کودکان مورد تسخیر قرار می گیرد و کشیش ها را در مسیر برخوردی با جهنم و دوزخ قرار می دهد.

چو بیشتر برای بازی اش در فیلم های اخیر Star Trek (پیشتازان فضا) در نقش هیکارو سولو و فیلم های Harold & Kumar (هارولد و کومار) در نقش هارولد لی شناخته می شود. او در سریال کوتاه Selfie (سلفی) به همراه کارن گیلان نقش اصلی را ایفا کرده و نقش اندرو بروکز را در سریال Sleepy Hollow به تصویر کشیده است. او همچنین در سریال FlashForward و Off Centre حضور داشته و در فیلم های Better Luck Tomorrow و Shopping for Fangs و Yellow بازی کرده است.

شروع فصل دوم سریال جن گیر روز شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ (۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷) خواهد بود.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *