بنا بر گزارش ها، لیلی جیمز (Baby Driver و Cinderella) برای بازی در دنباله در حال ساخت فیلم Mamma Mia (ماما میا) انتخاب شده است. این دنباله که به نام Mamma Mia: Here We Go Again می باشد، داستان فیلم ماما میا محصول سال ۲۰۰۸ را پیگیری می کند که خود آن، اقتباسی از نمایشنامه ای موزیکال می باشد.

فیلم اصلی در سال ۲۰۰۸ در فروش جهانی حدود ۶۰۰ میلیون دلار را بدست آورد و با بازی مریل استریپ پیرس برسنن، آماندا سیفرید، کریستین بارانسکی و کالین فریث می باشد که انتظار می رود تمام آنها برای دنباله فیلم باز گردند.

دنباله فیلم ماما میا نوشته او آی پارکر (The Best Exotic Marigold Hotel) است و تهیه کنندگان فیلم اصلی یعنی جودی گرایمر و گری گوتزمن برای دنباله فیلم باز می گردند. موسیقی در نمایشنامه اصلی این داستان توسط گروه ABBA اجرا می شده است و در دنباله فیلم نیز بنی اندرسون و بیورن آلویز از این گروه برای تهیه کنندگی اجرایی و اضافه کردن موسیقی و اشعار حضور خواهند گشت.

لیلی جیمز – فیلم Cinderella (سیندرلا)

دنباله فیلم همراه با آهنگ هایی از این گروه می باشد که در فیلم اول نبوده است، هر چند برخی از آنها اصلاح خواهند شد. لیلی جیمز در این دنباله، نقش دونای جوان را بازی می کند. در فیلم اصلی، نقش دونا را مریل استریپ به تصویر کشیده است. بنا بر گزارش ها، فیلم به گذشته و حال می رود تا نشان دهد چگونه روابطی که در گذشته شکل گرفته اند، در آینده شدت و رونق یافته اند.

لیلی جیمز در حال حاضر با فیلم Baby Driver (بیبی راننده) به کارگردانی ادگار رایت بر روی پرده سینماها دیده می شود. او اخیرا در فیلم اکشن زنده Cinderella (سیندرلا) و مینی سریال War & Peace (جنگ و صلح) به ایفای نقش پرداخته است.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *