چرا هر زنی باید سعی کند مانند شخصیت کلر آندروود در سریال House of Cards باشد

او زنی است که قاطعانه و بدون حس پشیمانی هر چیزی را که می‎خواهد به دست می آورد. او تنها زنی است که کنار همسرش می‎ایستد در حالی که در سایه و قرار نمی‎گیرد، و دیده می‎شود. او تنها بانوی دوم ایالت متحده آمریکا است که بیشتر از بانوی اول شناخته شده است و مورد احترام قرار می‎گیرد. او «کلر آندروود» لعنتی است.

او زنی 40 ساله، اهل جنوب است که در سن 20 سالگی آنجا را ترک می‎کند، و سال‎های جوانی خود را سریعاً طی می‎کند. او با امید به آینده، و داشتن شخصیتی که قدرت نفوذ‎ش بر اساس وضعیت زناشویی، یا جذابیت جنسی‎اش نباشد، به جلو حرکت می‎کند.

او همان زني است که همه ما مي خواهيم باشيم. او اظهار داشت که نقش زنان در جامعه، همانند مردان، برابر است و می‎توانند رقیب یکدیگر باشند. او یک مدل واقعی است که دقیقا به ما می آموزد چگونه زنان می‎توانند قدرتمند باشند.

  1. او با هدف صحبت می‎کند

«کلر» یکی از آن زنانی نیست که دائما در حال صحبت است. او نوعی سکوت خاص دارد که هر کس در اطراف او است را متعجب می‎کند که او به چه چیزی فکر می‎کند. او آموخته است که سکوت، قدرت را به ارمغان می آورد. وقتی سکوت می‎کند مرموزتر به نظر می‎رسد. سکوت  قدرت و احترام بیشتری برای او به ارمغان می آورد. او برای حرف‎ها و بحث‎های جزئی وقت خود را تلف نمی‎کند. او در صحبت با دیگران مستقیماً سر موضوع اصلی رفته و احساس خود را در مورد آن موضوع بیان می‎کند. او در جمع‎ها صحبت نمی کند و ناراحتی خود را در مکالمه ها پنهان می‎کند.

  1. در صورت نیاز دروغ می‎گوید

او می داند که دروغ گفتن، به ویژه در عرصه سیاسی، همیشه باعث دردسر می‎شود. با این حال، او دقیقاً شیوه مشخصی برای گفتن آنچه که شما نیاز دارید بشنوید دارد، او تنها تمام حقیقت را نمی‎گوید. دروغ هرگز «دروغ» نیست تا زمانیکه می توان آن را پشت سر گذاشت یا پوشش داد. «کلر» می‎داند که که گاهی گفتن یک دروغ کوچک بهتر از گفتن حقیقت است، و این بدان معنی است که هدف انجام هر کاری را توجیه می‎کند.

  1. او هیچوقت اطلاعات زیادی نمی‎دهد

یکی از نخستین قواعد به دست آوردن قدرت این است که هرگز اجازه ندهید کسی بیش از حد در مورد شما بداند. «کلر» گذشته و زندگی خود را تا حد ممکن مبهم نگه می دارد. این امر تبدیل شدن به یک معما و چیزی با ارزش در عصر گزارش های دیجیتال و سیاست است. او زندگی شخصی خود را بسیار خصوصی نگه می دارد، و هر کاری می‎کند تا حفظ راز و رمز‎های زندگی خود را تضمین کند. این یک حقیقت است که رمز و راز که او در آن قرار دارد موجی از احترام و عزت را به همراه دارد، خصوصاً زمانی که همه، همه چیز را در مورد یکدیگر می‎دانند و مردم مانند کتاب‎های باز هستند.

  1. او هرگز عصبانی نمی‎شود

با عصبانیت انرژی و زمان خود را هدر ندهید. «کلر» به جای اینکه با نفرت از مردمی که کار‎های اشتباه انجام می‎دهند، زمان زیادی را از دست بدهد، از آن‎ها انتقام می‎گیرد. او سریع و زیرک است، و انتقام‎های او باعث می شود او نیروی بیشتری در خود احساس کند. او مطمئن می‎شود که چون یک زن است کسی او را دسته کم نمی‎گیرد.

  1. او در هر جایی روابط خود را دارد

شما هرگز نمی‎دانید چه زمانی ارتباط با دیگران به نفع شماست و به آن‎ها نیاز پیدا می‎کنید. مهم است که شما شبکه ای از افرادی را بشناسید تا زمانی که اداره کردن روابط کاری دشوار شد بتوانید با آن‎ها تماس بگیرید. شما هرگز نباید خود را بی‎اعتبار کنید، زیرا ممکن است روزی به کمک کسی نیاز داشته باشید. او مردم را از خود دور نمی‎کند و مطمئن می‎شود که دشمنان خود را به عنوان دوستان نزدیک کنار خود نگه دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *