کمپانی های IM Global و Scott Free اعلام کرده اند که چندین نفر به بازیگران فیلم علمی-تخیلی و عاشقانه ی آنها به نام Zoe پیوسته اند، این بازیگران برنده ۶ جایزه گرمی، کریستینا آگولیرا (Burlesque, ABC’s Nashville)، تئو جیمز ((The Secret Scripture و سری فیلم های Divergent)، رشیدا جونز (The Social Network, Angie Tribeca) و میراندا اوتو (سری فیلم های The Lord of the Rings و Showtime’s Homeland) می باشند.

متیو گری گابلر (۵۰۰ Days of Summer, Criminal Minds) نیز در نقشی مکمل به فیلم پیوسته است. آنها به بازیگرانی شامل ایوان مک گرگور (Beauty and the Beast, Fargo, Miles Ahead) و لی سیدو (Spectre, The Grand Budapest Hotel) پیوسته اند.

دریک دورمس (Like Crazy, Breath In) قرار است کارگردانی فیلم را بر عهده داشته باشد که عکسبرداری اصلی آن در مونترال و در تاریخ ۸ می شروع می شود. فیلمنامه که نوشته ی ریچ گرینبرگ (The Beauty Inside) می باشد، دو همکار (با بازی ایوان مک گروگر و لی سیدو) را در یک آزمایشگاه تحقیقی انقلابی دنبال می کند که به طراحی فناوری می پردازند تا روابط عاشقانه را بهبود و تکامل ببخشند. همانطور که کارشان پیشرفت می کند، اکتشافاتشان بیش از آنچه که حتی تصور می کرده اند، عمیق و عمیق تر می شود.

فیلم بعدی تئو جیمز، فیلم هیجان انگیز و سیاسی Backstabbing for Beginners می باشد که او در آن نقش اصلی را ایفا می کند. رشیدا جونز در حال حاضر در فصل سوم سریال Angie Tribeca می باشد و میراندا اوتو نیز در سریال ۲۴: Legacy محصول کمپانی فاکس مشغول است و متیو گری گابلر نیز در سریال Criminal Minds در حال ایفای نقش می باشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *