«گای ریچی» با Toff Guys به ژانر جنایی بازمی‌گردد

«گای ریچی» پس از تجربه ناموفق فیلمسازی با فیلم پرخرج «شاه آرتور: افسانه شمشیر» بار دیگر به ساخت آثار جنایی روی می‌آورد. فیلمساز بریتانیایی در سال 2009 دوگانه «شرلوک هلمز» را با همکاری «رابرت داونی جونیور» آغاز کرد و کارش به کارگردانی «مردی از یو.ان.سی.ال.ای.» و «شاه آرتور» انجامید و سال آینده نیز بازسازی لایو-اکشن «علاءالدین» را برای دیزنی می‌سازد. بدین ترتیب با وجود چنین آثاری در کارنامه یک دهه اخیر او، سخت می‌توان باور کرد که این ریچی همان کارگردانی است که آثاری چون «قاپ‌زنی» و «قفل، انبار و دو بشکه باروت» را به دوستداران سینما هدیه کرده است.

اکنون خبر می‌رسد که کارگردان دیگر علاقه‌ای به ساخت آثار پرخرج ندارد و می‌خواهد مانند روزهایی ابتدایی دوران حرفه‌ای خود یک فیلم جنایی به نام «Toff Guys» خلق کند. در توصیف فیلم آمده است که اثر بعدی فیلمساز ترکیبی است از «جانور شهوت‌انگیز» و «دونتن ابی»، و در آن زندگی قاچاقچی مواد انگلیسی پرآوازه‌ای تصویر می‌شود که قصد دارد امپراتوری‌اش را به میلیاردرهای اوکلاهوما بفروشد و به پول نقد هنگفتی برسد.

از داستان فیلم برمی‌آید که باز هم با اثری دیالوگ محور روبرو خواهیم شد، خصیصه‌ای که در اغلب آثار ریچی مشهود است. گویا ریچی قصد ادغام دو فرهنگ بریتانیایی و اوکلاهومایی را دارد، کاری که هواداران برای دیدنش بیش از یک دهه است که انتظار می‌کشند.

کار نگارش «Toff Guys» را ریچی با همکاری «مارن دیویس» و «ایوان اتکینسن» انجام می‌دهد. از بازیگران و تاریخ اکران فیلم اطلاعاتی در دست نیست، اما ظاهراً ریچی می‌خواهد این فیلمش را در جشنواره کن سال آینده به فروش برساند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *