بدون شک گرند تور ( The Grand Tour ) یکی از پر هزینه ترین نمایش‌های تلویزیونی است که تا به حال ساخته شده . این نمایش نه تنها پر بیننده ترین عنوان سرویس تلویزیونیِ Amazon Prime بوده است ، بلکه به پر مخاطب ترین نمایش تاریخ تبدیل شد که به صورت ” غیر قانونی ” دیده شده است و در این راه عنوانی همچون ” بازی تاج و تخت ” ، ” The Walking Dead ” و ” Westworld ” را پشت سر گذاشت .MV5BMjEyNjAwNjUxOF5BMl5BanBnXkFtZTgwMzk4NDUyMDI@._V1_UY1200_CR86,0,630,1200_AL_

به گفته ی سایت Independent ، طبق بررسی‌ها انجام شده ، نمایش جدید اعضای سابق تخته گاز بیشترین دانلود غیر قانونی در طول تاریخ داشته است .این در صورتی است که این نمایش در سرویس تلویزیونی Amazon Prime ، با قیمت ماهانه ی خود این سرویس ، در دسترس است .

به گفته ی گاردین ، تعداد دانلود‌های غیر قانونی برای قسمت اول این نمایش ۷٫۹ میلیون ، برای قسمت دوم ۶٫۴ میلیون ، و برای قسمت سوم ۴٫۶ بوده است ! این یعنی بالغ بر ۱۳٫۷ درصد از بینندگان گرند تور را غیر قانونی دیده اند که یعنی Amazon چیزی حدود ۴ میلیون دلار به خاطر این موضوع از دست داده است .

اگر شما جزو افرادی بوده اید که گرند تور را دانلود کرده اید ، باید به شما تبریک گفت چرا که در یک اتفاق تاریخی دست داشته اید ….ولی برای حمایت از سه مجری دوست داشتنی تخته گاز هم که شده ، سعی کنید این کار را به یک عادت تبدیل نکنید .

دوفصل

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *