گریم متفاوت «نیکول کیدمن» در فیلم «ویرانگر»

«نیکول کیدمن» در اولین تصویر منتشر شده از فیلم «ویرانگر» تقریباً ناشناختنی است. این بازیگر برنده امی و اسکار در درام جدید «کارین کوساما» در نقش یک کارآگاه لس آنجلسی به نام «ارین بل» به ایفای نقش پرداخته که با ظاهر یک پلیس جوان به یک گروه جنایت‌کار در صحرای کالیفرنیا نفوذ می‌کند. سال‌ها پس از آنکه عملیات با پایانی غم‌انگیز همراه می‌شود، او با پدیدار شدن مجدد سردسته آن گروه جنایت‌کار خاطراتش زنده شده و او را به «ادیسه‌ای معنوی و وجودی» می‌برد.

«ویرانگر» ماه آینده در جشنواره فیلم تورنتو برای اولین بار در دنیا روی پرده خواهد رفت و بازی کیدمن در این نقش دشوار از هم‌اکنون به گمانه‌زنی‌ها برای تصاحب جوایز توسط او دامن زده است.

کوساما در مصاحبه با مجله «ونیتی فر» که این تصویر را برای اولین بار عرضه کرده می‌گوید، «ما از همان ابتدا می‌دانستیم که می‌خواهیم کیدمن ظاهر زن میانسالی را داشته باشد که از روی چهره‌اش بتوان گذشته او را خواند. با همه بی‌خوابی‌ها و استرس و خشم و آفتاب سوختگی‌اش که در سایر اعضای بدنش هم قابل مشاهده است.»

کیدمن که به تازگی فیلمبرداری فصل دوم «دروغ‌های بزرگ کوچک» را به پایان رساند، سال گذشته به خاطر بازی درخشانش در در فصل اول برنده جایزه امی شد. فیلم «نابودگر» با بازی «سباسشن استن»، «تاتیانا مسلنی»، «بردلی ویتفورد» و «توبی کبل» در تاریخ ۲۵ دسامبر امسال در آمریکا اکران خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *