طبق تازه‌ترین گزارشی که از سوی سایت فون‌رادار منتشر شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که نسخه مینی (Mini) پرچمدار سال 2017 خود را هم به‌زودی معرفی و در برخی از مناطق و بازارهای جهانی عرضه کند. گفته شده که گلکسی اس 8 مینی سامسونگ (Samsung Galaxy S8 Mini) با قیمت 399 دلار روانه بازار می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

سامسونگ به تازگی از دو گوشی هوشمند فوق‌العاده زیبای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد. این دو اسمارتفون در واقع پرچمداران سال 2017 غول کره‌ای صنعت موبایل هستند که مدت‌ها است برای معرفی آن‌ها لحظه‌شماری می‌کنیم.

درست است که دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ محصولات فوق‌العاده زیبا و قدرتمندی هستند، اما قیمتی که سامسونگ برای آن‌ دو در نظر گرفته کمی تأمل برانگیز است و می‌تواند در خرید این دو گوشی شک و تردید ایجاد کند! قیمتی که سامسونگ برای دو اسمارتفون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در نظر گرفته به ترتیب برابر با 750 و 850 دلار است! با یک ضرب ساده متوجه می‌شویم که گلکسی اس 8 در بازار کشورمان حداقل با قیمت احتمالی 3،000،000 تومان به فروش خواهد رسید!

مطمئنا قیمت بالایی که برای پرچمداران سامسونگ در نظر گرفته شده در برخی شرایط ممکن است در فروش این محصولات هم تاثیرگذار باشد، بنابراین ظاهرا سامسونگ برای رفع این مشکل راه چاره‌ای اندیشیده و قصد دارد که از نسخه مینی گلکسی اس 8 هم رونمایی کند. طبق گزارش سایت فون‌رادار، گلکسی اس 8 مینی سامسونگ با همکاری شرکت R&D و احتمالا در ماه می (May) عرضه می‌شود.

منبع ارائه دهنده این خبر اشاره داشته که گلکسی اس 8 مینی با قیمتی در حدود 399 دلار روانه بازار خواهد شد، اما از نظر مشخصات فنی دست کمی از دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ندارد! گفته شده سامسونگ در مدل مینی از همان تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام و رم 4 گیگابایتی استفاده می‌کند. دوربین دستگاه 12 مگاپیکسلی عنوان شده و احتمالا صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5.3 اینچی است. پیش‌بینی می‌کنیم که اگر گلکسی اس 8 مینی وجود خارجی داشته باشد، حداقل در وضوح تصویر، تجهیز دستگاه به اسکنر عنبیه چشم، قابلیت تشخیص اتوماتیک چهره و غیره آن تجدید نظر شود.

متاسفانه هنوز سامسونگ به طور رسمی هیچ اطلاعاتی در رابطه با احتمال معرفی و عرضه گلکسی اس 8 مینی منتشر نکرده است. کاملا مشخص است که قیمت عنوان شده برای این گوشی و مشخصات فنی آن چندان هماهنگی جالبی با یکدیگر ندارند! مطمئنا این امر دور از انتظار است که اسمارتفونی با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و دوربین اصلی مشابه و 12 مگاپیکسلی که در گلکسی اس 8 اورجینال از آن استفاده شده با قیمتی کمتر از 500 دلار روانه بازار شود! شاید وجود گلکسی اس 8 مینی واقعیت داشته باشد اما مشخصات فنی که به آن نسبت داده شده صحت قطعی نداشته باشند! شاید هم خبری از گلکسی اس 8 مینی نباشد و موارد ذکر شده فقط شایعات بی‌پایه و اساس باشند!

شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *