ﺟﯿﻤﯽ ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ می‌گوید چرا لیدی سیف در Thor: Ragnarok حضور ندارد

ﺟﯿﻤﯽ ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ در تازه ترین اظهاراتش دلیل اینکه نتوانسته در فیلم سینمایی پاییزی Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) به کارگردانی ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ حضور داشته باشد را فاش کرد؛ طبق صحبت های او ظاهرا علت همزمان شدن ﻓﯿﻠﻢبرداری Thor با سریال Blindspot (نقطه کور) شبکه NBC بوده است. اولین حضور این خانم بازیگر در نقش سیف بر میگردد به سال ۲۰۱۱ و اولین قسمت از Thor بـه کارگردانی ﮐﻨﺖ ﺑﺮﺍﻧﺎ. او سپس در Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) به کارگردانی آلن تیلور با همین شخصیت حاضر شد، دو مرتبه هم لیدی سیف را در سریالAgents of Shield (ماموران شیلد) شبکه ABC به تصویر کشید؛ نخستین بار سال ۲۰۱۴ در اولین فصل سریال و سپس سال ۲۰۱۵ در دومین فصل آن. بعد از آن در دنیای سینمایی مارول غایب بوده است.ﺟﯿﻤﯽ ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ از سال ۲۰۱۵ به سریال Blindspot پیوست؛ او در این سریال درام-جنایی در نقش شخصیتی به نام جین دو ظاهر می شود، این سریال به دلیل موفقیتش در جذب مخاطب اکنون برای سومین فصل خودش روی آنتن می رود. Blindspot در شهر نیویورک جلوی دوربین می رود و ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ هنگامی که تولید Thor: Ragnarok در طرف دیگر دنیا، یعنی استرالیا آغاز شد مشغول کار با تیم این سریال بوده است. متاسفانه برنامه کاری او اجازه نداد که باری دیگر با شخصیت لیدی سیف پا به دنیای سینمایی مارول بگذارد، حالا آخرین فیلم از ﺳﻪﮔﺎﻧﻪ Thor باید بدون یکی ازشخصیت اصلی خودش به پایان برسد، با وجود اینکه او در ابتدا نوید حضورش در این فیلم را داده بود.

ﺟﯿﻤﯽ ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ در تازه ترین مصاحبه اش با Yahoo! Entertainment به مناسبت شروع پخش فصل سوم سریال Blindspot صحبتی داشت در همین رابطه و گفت که او واقعا به حضور در فیلم Thor: Ragnarok علاقه مند بوده است: “از من خواسته شد، اما زمانی که آن ها برای تصویربرداری اقدام کردند Blindspot جلوی دوربین رفت – این تقریبـا همزمان بود. بنابراین یک تداخل وجود داشت. من به بیشتر از یک اطلاعیه از سوی استودیو امید داشتم تا بتوانم این کار را انجام دهم، اما چیز خیلی کوتاهی بود. آنها زنگ زدند و گفتند که ‘هی، راستی، می توانی بیای این کار رو انجام بدی؟’ من گفتم راهی وجود ندارد من بتوانم آن کار را سریع انجام دهم. این اتفاق نمی افتد. آنها در یک قاره متفاوت بودند! بنابراین ناراحت کننده بود …

ﺟﯿﻤﯽ ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ می‌گوید چرا لیدی سیف در Thor: Ragnarok حضور ندارد

با وجود اینکه ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ نتوانسته برای قسمت سوم بازگردد، او هیچ احساس بدی نسبت بـه تیم تولید یا مارول استویوز ندارد، در حقیقت او هیجان زیادی هم برای شروع اکران فیلم طی جمعه آینده دارد (اکران جهانی این فیلم ۲ آبان آغاز شد). او در این مورد گفت: “من واقعا به دنبال تماشای این فیلم هستم. این خیلی زیبا خواهد بود که تمام آن عوامل بزرگ را در فیلم ببینم. من خیلی هیجان زده ام برای آن. من همچنین شنیده ام که این فوق العاده سرگرم کننده است که من را واقعا خوشحال می کند.” باید اشاره کنیم کـه ﺟﯿﻤﯽ ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ درست می گوید، چون Ragnarok واقعا نسبت به قسمت های قبلی سرگرم کننده تر است و فضای متفاوتی دارد. حداقل نظر منتقدان و مخاطبین تاکنون در مورد فیلم اینگونه بوده است، تا اینجا هم بررسی های انجام شده خبر از یک فیلم درخشان دیگر می دهند. در انتها باید اشاره کنیم این شانس وجود دارد که ثور صاحب یک فیلم انفرادی دیگر هم شود، بنابراین ممکن است لیدی سیف در آینده دوباره پا به دنیای سینمایی مارول بگذارد، که طبق صحبت های خودش به شدت مشتاق است.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *