ﺯﺍﺯﯼ ﺑﯿﺘﺰ: Deadpool 2 سنگین‌تر از فیلم اول است

ستاره فیلم سینمایی Deadpool 2، ﺯﺍﺯﯼ ﺑﯿﺘﺰ در تازه ترین اظهاراتش گفته است که فیلم جدید تاریک تر و دراماتیک تـر از اولین فیلم خواهد بود، اما باز هم حاوی صحنات خنده دار زیادی است. ما معمولا فصل تابستان را بعنوان فصلی مملو از ﺑﻼﮎﺑﺎﺳﺘﺮهای سینمایی می شناسیم، اما ماه مه امسال خودش میزبان سه فیلم بزرگ است. درست در میانه های آن Avengers: Infinity War (انتقامجویان: جنگ ابدیت)، Solo: A Star Wars Story (سولو: یک داستان جنگ ستارگان) و قسمت دوم Deadpool پا به گیشه می گذارند که نشان می دهد ماه شلوغی برای اهالی سینما خواهد بود و البته شاهد رقابتی سنگین و حساس بین این سه عنوان خواهیم بـود.

یکی از ویژگی های مثبت Deadpool که به موفقیت قسمت نخست آن هم کمک خیلی بزرگی کرد، فضای کمدی و تماشایی آن است که به لطف ترکیب شدن با یک اکشن مهیج عنوانی به یـادماندنی ساخت، و تبدیل شد به یک فیلم ابرقهرمانی با فضایی تازه و بی سابقه که خیلی خیلی مورد استقبال قرار گرفت. به لطف این فیلم شخصیت ددپول صاحب تعداد زیادی طرفدار جدید شد. با اینکه Solo و Avengers 3 هم صحنات کمدی خودشان را دارند، در این مورد Deadpool 2 بالاتر از هر دوی آنهاست و هدف نخست هر کسی خواهد بود که در ماه مه به دنبال خندیدن است. اما کمدی بودن قرار نیست از قسمت دوم Deadpool یک فیلم سبک و بی معنی بسازد؛ خیر، با وجود خنده دار بودن خیلی پر مایه و دارای داستانی معنی دار زیادی است.

ﺯﺍﺯﯼ ﺑﯿﺘﺰ ستـاره Deadpool 2 در تازه ترین مصاحبه ای که با ComicBook داشته اشاره کرده است که از بازی بعنوان شخصیت دومینو لذت می برد. مانند کابل، این ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪ به سختی مثل ددپول دیوانه و طنـزآمیز است. بیتز می گوید: “من تجربه بخش های دراماتیک این را دوست دارم. مخصوصا برای دومینو، من فکر کردن درباره گذشته او را دوست دارم و کشیدنش درون حتی چیزهای کمدی که در فیلم انجام می دهیم …” او همچنین اشاره کرد که: “در Deadpool 2 من فکر می کنم که ما کار پر مایه تری از فیلم نخست انجام داده ایم. مانند آتلانتا، تم ها تاریک هستند. من بازی در نقش این خانم را دوست دارم، کسی که می تواند ددپول را رو در رو ملاقات کند و پا به پای او شود. از لحاظ شوخ طبعی و دست انداختن، ما مطابقت داریم. بـازی در این نقش واقعا زیبـا بود …”

باید اشاره کنیم کاملا طبیعی است که Deadpool 2 کـمی رو به تاریکی پیش برود، چون به آرامی باید فرصت را برای تولید X-Force (نیروی ایکس) فراهم کند. ما میدانیم که ددپول و کابل قرار است در فیلم X-Force حضور داشته باشند، و شاید هم دومینو. در نهایت باید اشاره کنیم که Deadpool 2 از تاریخ ۱۸ مه ۲۰۱۸ مصادف با ۲۸ اردیبهشت ۹۸ پا به گیشه خواهد گذاشت.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *