ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ می خواهد Ragnarok 2 را کارگردانی کند، نه Thor 4

کارگردان Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ در تازه ترین مصاحبه اش اظهار داشته کـه اگر قرار باشد ادامه ای برای این فیلم با مارول استودیوز بسازد بیشتر حس Thor: Ragnarok 2 را خواهد داشت تا Thor 4. اکران این فیلم اکنون چند روزی است کـه در چند کشور آغاز شده و تا دو روز دیگر هم پا به گیشه های آمریکای شمالی می گذارد، Ragnarok در همین ابتدای راه به فروش قابل توجه ای دست یافته و مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است. اینطور که به نظر می رسد Ragnarok واقعا از بهترین فیلم هایی است کـه مارول تاکنون ساخته. البته هنوز باید ببینیم که این موضوع چقدر می تواند طرفداران آمریکایی را تحت تاثیر قرار دهد، امـا ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽها خبر از یک افتتاحیه بالای ۱۰۰ میلیون دلاری در آمریکای شمالی داده انـد که در واقع بهترین افتتاحیه در فرانچایز Thor محسوب می شود.

تمام این ها بی شک خبرهای خوبی برای مارول استودیوز هستند، که تلاش کرده تا یک فیلم Thor همتراز با دیگر تولیدات محبوب دنیای سینمایی مارول بسازد. حتی بیشتر از آن، این ها خبرهای خوبی برای کارگردان فیلم ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ هستند، کـه نه تنها ثور (با نقش آفرینی Chris Hemsworth) را بـا حال و هوایی تازه – و ظاهری جدید – به سینما بازگرداند، بلکه هالک (Mark Ruffalo) را در کنار او قرار داد که واقعا اتفاق خوبی محسوب می شود. حال سوال اینجاست که Thor 4 چگونه خواهـد بود؟ اینطور که به نظر می رسد، اگر ساخته شود بیشتر شبیه به Ragnarok خواهد بود.

وبسایت Screen Rant بتازگی مصاحبه ای داشته با ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ کـه طی آن در مورد Thor: Ragnarok و علاقه اش برای بازگشت و تولید یک فیلم دیگر از فرانچایز Thor بحث و گفتگو کـردند. در حالی که او خودش ایده ساخت چهارمین فیلم را در ذهن دارد، فاش کرد که اگر آن را بسازد قسمت چهارم نخواهد بود، بلکه قسمت دوم Ragnarok خواهد بود. او گفت: “اره، مردم از من می پرسنـد ‘می خوایی یکی دیگر بسازی’ و مطمئن باشید من یکی دیگر خواهم ساخت چون این حس ساخت چهارمین فیلم Thor را ندارد، بلکه فقط حس ساخت دومین فیلم Ragnarok را دارد …” همانطور که پیش از این بارها اشاره کرده ایم، بینش متفاوت ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ از Ragnarok یک فیلم متفاوت نسبت به دو قسمت قبلی ساخته است، و یکی از ویژگی هایی که باعث جذابیت آن شده همکاری مجدد ثور و هالک در آن است. حال یک سوال مهم؛ اگر Ragnarok 2 یا Thor 4 ساخته شود، ممکن است در آن شاهد حضور مجدد هالک باشیم؟ هنوز جواب دقیقی برای این سوال نداریم اما غیرممکن نیست.

ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ می خواهد Ragnarok 2 را کارگردانی کند، نه Thor 4

مـا به لطف خلاصه داستان های رسمی منتشر شده، از ماجراهای فیلم باخبر هستیم و می دانیم کـه ثور اینبار وارد چه ماجرایی شده است. در این قسمت شاهد حضور هالک خواهیم بود که در کنار ثور و برادرش لوکی قرار می گیرد، در این میان یک شخصیت جدید به فیلم می پیوندد که والکری نام دارد و از متحدان ثور، هالک و لوکی خواهد بود. در Ragnarok ما با هلای پلید آشنا می شویم که برای نابودی و تصاحب آسگارد تلاش می کند، او قصد دارد این تمدن را با خاک یکسان کند و آن را از نو با ایده های خودش بسازد! بنابراین ثور که چکش قدرتمندش ﻣﯿﻮﻟﻨﯿﺮ (Mjolnir) را از دست داده و در گوشه ای از جهان اسیر شده، باید با تیم جدیدش – که شامل دوست و همکار قدیمی خودش بروس بنر/هالک (با نقش آفرینی Mark Ruffalo)، تازه وارد والکری (Tessa Thompson) و نیز برادر همواره دشمن او لوکی (Tom Hiddleston) می شود – همراه شود و از تمام نیروی خودش استفاده کند تا در نهایت هلای پلید را شکست دهد.

در انتها باید اشاره کنیم که اکران Thor: Ragnarok قرار است از سوم نوامبر ۲۰۱۷ مصادف با جمعه ۱۲ آبان ماه آغاز شود. عملکرد این فیلم در گیشه و واکنش طرفداران نسبت به آن تعیین خواهد کـرد کـه اصلا ﺗﺎﯾﮑﺎ ﻭﯾﺘﯿﺘﯽ برای قسمت چهارم باز میگردد، یا قسمت چهارمی ساخته می شود یا نه.

تانی کال

مغناطیس نیوز

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *