فیلم «بیوه­‎ی سیاه» مارول توسط یکی از طرفدارانش صاحب پوستری جذاب شد

بیوه­‎ی سیاه

فیلم جداگانه «بیوه­‎ی سیاه»، پروژه منتشر نشده‎ی کمپانی مارول توسط یکی از طرفدارانش صاحب پوستر شد. شخصیت «بیوه­‎ی سیاه» برای نخستین بار در سال 1964 در کتاب کمیک «تیلز آو ساسپنس» شماره‎­ی 52 معرفی شد و در سال 2010 برای اولین بار در فیلم سینمایی «مرد آهنی 2» صاحب نقش گردید. از آن تاریخ او شخصیتی بااهمیت در دنیای سینمای مارول دارد و یکی از شش شخصیت «انتقام‌جویان» اصلی است. [حاوی اسپویلر] او آخرین بار در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» ظاهر شد و یکی از بازماندگان ویرانی «تانوس» بود.

«دنیای سینمایی مارول» پیش از آنکه قهرمانان را در فیلم «انتقام‌جویان» محصول سال 2012 در قالب یک تیم درآورد کار خود را با تولید فیلم­های مستقل ابرقهرمانی شروع کرده است. درحالی‌که «بیوه­‌ی سیاه» در تعداد متعددی از ماجراهای مستقل دیگر قهرمانان ظاهرشده اما هنوز فیلم مستقل خودش را نداشته است. با موفقیت فیلم «زن شگفت‌انگیز» از کمپانی «دی سی» و تبلیغات موجود در مورد فیلم «کاپیتان مارول»، هنگامی که «مارول» اعلام کرد آن‌ها بالاخره قصد تولید فیلمی مستقل برای «بیوه‎­ی سیاه» را دارند چندان جای شگفتی نبود. «کیت شورتلند» به‌عنوان کارگردان و «جک شیفر» نویسنده‎­ی فیلمنامه خواهند بود و «مارول» تاریخ انتشار آن را سال 2020 در نظر گرفته است. درحالی‌که اطلاعات رسمی هنوز منتشرنشده است، طرفداران این شخصیت نسخه­‎ی خودشان را از پوستر «بیوه­‎ی سیاه» خلق کرده‎­اند.

این نسخه­ از پوستر اخیراً روی وبسایت Reddit به اشتراک گذاشته‌شده است و به نظر می­رسد که طراح تصویر «اسکارلت یوهانسون» را از پوستر شخصیت­‎های «انتقام‌جویان: عصر اولتران» اتخاذ کرده و با پس‌زمینه‌ای جدی ترکیب نموده است که باعث شده مانند لوگوی نمادین او به نظر برسد. تایپوگرافی عنوان «بیوه‎­ی سیاه» نیز مشابه «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» است.

مانند اغلب پوسترهای تیزر، این پوستر نیز هیچ اطلاع بالقوه­ای در مورد طرح ارائه نمی­‌کند، به‌خصوص اینکه طرفداران نمی­‎دانند «بیوه­‌ی سیاه» در مورد چه چیزی خواهد بود. پیش‌ازاین یک خلاصه اجمالی از «بیوه­‌ی سیاه» دست‌به‌دست می­‌شد،‌ اما از همان زمان اعلام‌شده که یک فیلمنامه‎­ی قدیمی از «بیوه­‌ی سیاه» بوده و ارتباطی با MCU ندارد. شایعاتی دیگر مبنی بر این است که «بیوه­‌ی سیاه» در مورد مشکل «Y2K» یا همان باگ نرم­‎افزاری سال 2000 است، همچنین تئوری­‎هایی مبنی بر اینکه فیلم حوادث پیش از داستان «سرباز زمستان» را به تصویر بکشد نیز وجود داشت.

صرف‌نظر از اصل داستان،‌ موضوع، زمان ساخت فیلم «بیوه­‎ی سیاه» است. طرفداران به‌وضوح، علاقه­‎مند ورود بیشتر ابرقهرمانان زن به صحنه هستند و بسیاری چشم‌انتظار دیدن «ناتاشا رمانف» در فیلم مستقل خودش می­‎باشند. در حال حاضر این فیلم قطعاً در حال پیشرفت است و انتخاب بازیگران برای سایر شخصیت­ها نیز اخیراً آغازشده است و این احتمالاً به آن معنی است که طرفداران اخبار بیشتری در مورد فیلم «بیوه­‎ی سیاه» خواهند شنید.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *