آخرین تریلر فصل سوم سریال Stranger Things

همه می‌دانند که تا به امروز، موفق‌ترین، پربیننده‌ترین و معروف‌ترین سریال نت‌فلیکس، اثری نبوده است به غیر از «چیزهای عجیب‌تر»، «اتفاقات ناآشنا» یا همان Stranger Things. محصولی علمی‌تخیلی/فانتزی و جریان‌یافته در دهه‌ی هشتاد میلادی، که کلیشه‌های نخ‌نماشده‌ی فیلم‌ها و سریال‌های هم‌سبک خودش را برداشت و به آن‌ها روحی تازه دمید و از ترکیب‌شان با خلاقیت خود، چندین و چند اپیزود تماشایی را بیرون کشید. فصل سوم این سریال هم که سازندگان آن را به عادت همیشگی‌شان Stranger Things 3 می‌نامند، با سفر به یک دوره‌ی زمانی نسبتا متفاوت با موارد دیده‌شده در دو فصل اول که بیشتر حال و هوای هالووین را برای داستان‌گویی انتخاب می‌کردند، می‌خواهد یک بار دیگر توجه همگان را به خود جلب کند. فصلی که از قضا تیزرها و تریلرهایش مرموزتر از همیشه به نظر می‌آیند و خالقان Stranger Things هم از همان ابتدا، روی نیاز طرفداران به موشکافی تک‌تک پیش‌نمایش‌هایش، تاکید داشته‌اند.

اما جدیدترین و آخرین تریلر Stranger Things 3، در شلوغی و سرشار بودن از سکانس‌ها و دیالوگ‌های لایق موشکافی، رسما دست ویدیوهای تبلیغاتی پیشین را از پشت می‌بندد. چون طی مدت‌زمانی تقریبا ۱۶۰ ثانیه‌ای، دانش زیادی درباره‌ی تازه‌ترین فصل از قصه‌ی «چیزهای عجیب‌تر» را در اختیارتان می‌گذارد و سبب می‌شود که مخاطب به بهترین حالت ممکن، برای قسمت‌هایی که به‌زودی تمامی‌شان پخش خواهند شد، آمادگی پیدا کند. تا جایی که اگر خیلی خیلی نسبت به اسپویل شدن داستان حساس هستید و خود به خود شکی در دیدن تک به تک اپیزودهای Stranger Things 3 به محض پخش شدن‌شان ندارید، شاید بهتر باشد که آن را تماشا نکنید.


فصل سوم Stranger Things که به مانند قبل، فقط و فقط برادران دافر را در جایگاه نویسندگان، کارگردان‌ها و شورانرهای اصلی‌اش می‌بیند، در تابستان سال ۱۹۸۵ میلادی جریان دارد و باز هم به مانند فصول قبلی، از ترکیب واقعیت‌های پیش‌آمده در آن زمان با داستان‌گویی‌های خیالی خود، برای سرگرم کردن‌مان استفاده خواهد کرد. خلاصه‌ی داستان آن هم در ظاهر، به مواجهه‌ی ایلِوِن و دوستانش با اهریمنی ناشناخته و رسیدن آن‌ها به شناختی کامل‌تر از یکدیگر، محدود می‌شود. چون برادران دافر همیشه در ارائه‌ی اطلاعات مفصل از فصول تازه‌ی سریال محبوب‌شان که درون شهر هاوکینز از ایالت ایندیانا در ایالات متحده‌ی آمریکا جریان دارد، سخت‌گیر بوده‌اند.

همه‌ی قسمت‌های Stranger Things 3 در تاریخ چهارم ژوئیه/جولای سال ۲۰۱۹ میلادی (پنج شنبه، ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۸ شمسی)، پخش خواهند شد. یک روز مهم در تقویم آمریکایی‌ها که داستان‌های این فصل نیز یقینا پرشده از ارتباطات گوناگون با آن خواهند بود.

تانی کال

برگرفته از GameSpot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *