احتمال بازگشت «رابرت داونی جونیور» با فیلم Black Widow

«رابرت داونی جونیور» بر اساس  گزارشی جدید، ماه می آینده با فیلم «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) برای آخرین بار نقش «تونی استارک» در «دنیای سینمایی مارول» را بازی می‌کند.

البته نباید فراموش کرد که گزارش‌های مشابهی از حضور «میلی بابی براون» ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» نت‌فلیکس در فیلم «جاودانان»‌ (The Eternals) مارول هم خبر داده بودند، اما او در نهایت این شایعات را تکذیب کرد. «ریچارد مدن» که حضورش در فیلم قطعی شده به تازگی فاش کرده است که هنوز اسامی چند بازیگر دیگر اعلام نشده است.

بازگشت «مرد آهنی» به داستان دست کم در مقطع فعلی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. داستان فیلم «بیوه‌ی سیاه» بین «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» می‌گذرد، زمانی که «ناتاشا رومانوف» با بازی «اسکارلت جوهانسون» و سایر اعضای «انتقام‌جویان مخفی» به علت زیر پا گذاشتن قوانین «پیمان سوکوویا» تحت تعقیب‌اند.

با این‌ حال همیشه فرصتی برای حضور کوتاه «مرد آهنی» در فیلم‌های آینده‌ی مارول فراهم است. «کریس اوانز» نیز نقش‌های کوتاهی در دو فیلم «ثور: دنیای تاریک» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» داشت. استودیوی مارول احتمالاً تصاویر منتشر نشده‌ی بسیار زیادی از «تونی استارک» در اختیار دارد و می‌تواند از آن‌ها در دیگر پروژه‌ها به طریقی استفاده کند، اما بعید به نظر می‌رسد که داونی به همین زودی دلش برای نقش «مرد آهنی» تنگ شده باشد و صحنه‌های جدیدی برای «دنیای سینمایی مارول» ضبط کرده باشد. به هر حال، بازگشت دوباره‌ی او در اولین فیلم اختصاصی «بیوه‌ی سیاه» جذاب خواهد بود.

پیش از این گزارش شده بود که احتمال بازگشت «رابرت داونی جونیور» در سریال جدیدی براساس شخصیت «آیرون‌هارت» در شبکه‌ی دیزنی+ هم وجود دارد. منابع نزدیک به پروژه مدعی‌اند که داونی جونیور تنها برای صداپیشگی بازخواهد گشت. در کتاب‌های مصور، «آیرون‌هارت» با نام واقعی «ریری ویلیامز» نوجوانی است که میراث «تونی اسکارک» را ادامه می‌دهد. تقریباً تمامی بازیگران «دنیای سینمایی مارول» قرار است در سریال انیمیشن «چه می‌شد اگر…؟» (What If?) مارول صداپیشگی کنند.

پروژه‌های آینده‌ی مارول که به صورت رسمی به تأیید رسیده‌اند شامل «بیوه‌ی سیاه» در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) در پاییز ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹)، «جاودانان» (The Eternals) در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۶ آبان ۱۳۹۹)، «شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (جمعه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۹)، «وانداویژن» (WandaVision) در بهار سال ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰)، «لوکی» (Loki) در بهار سال ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰)، «دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در ۷ می ۲۰۲۱ (جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)، سریال انیمیشن «چه می‌شد اگر…؟» (What If…?) در تابستان ۲۰۲۱‌ (تیر ۱۴۰۰)، «شاهین‌چشم» (Hawkeye) در پاییز ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰)، «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (جمعه، ۱۴ آبان ۱۴۰۰)، و «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) در ۶ می ۲۰۲۲ (جمعه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) می‌شود. سریال‌های «خانم مارول» (Ms. Marvel)، «شوالیه‌ی ماه» (Moon Knight) و «شی-هالک» (She-Hulk) دیزنی+ نیز در حال حاضر تاریخ اکران مشخصی ندارند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *