اسکارلت جوهانسن از احتمال بازگشت به «دنیای سینمایی مارول»‌ پس از Black Widow گفت

فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) غزل خداحافظی «اسکارلت جوهانسن» برای «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود. این فیلم پس از چندین مرتبه تأخیر به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، سرانجام در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و نگاهی می‌اندازد به گذشته «ناتاشا» و روابط با شخصیت‌هایی چون «یلنا بلووا» با بازی «فلورنس پیو». جوهانسن در مصاحبه جدیدی با مجله «توتال فیلم» از آینده نقش خود در «دنیای سینمایی مارول» گفته است.

جوهانسن می‌گوید: «قطعاً اتفاقی تلخ‌وشیرین است چون عاشق خانواده مارول هستم. هرگز خودم را برای همکاری نکردن با آن‌ها آماده نکرده‌ام. همیشه مثل خانواده من خواهند بود. هرگز خودم را برای بازی نکردن در فیلم‌هایشان آماده نمی‌بینم، چون بیزارم از اینکه پروژه‌هایشان را از دست بدهم. اما کسی چه می‌داند؟ شاید در مقطعی، فرصت همکاری به شکلی ایجاد شود.»

جوهانسن ادامه می‌دهد:‌ «تولید این فیلم با همکاری آن‌ها بدون شک فوق‌العاده بود، چون توانستم با فرایندش آشنا شوم و به شکلی صمیمانه شناختمشان. بسیار هیجان‌انگیز بود. در عین حال، احساس خیلی خوبی دارم برای فراموش کردن این فصل. به‌شدت به فیلم افتخار می‌کنم. بسیار قوی است. خیلی زیبا از آب درآمد. عشق فراوانی درونش دارد. هر چیزی در آن با هدف و نیت قبلی است. همیشه ناتاشا را دوست خواهم داشت. از بازی در این نقش لذت می‌برم و احساس می‌کنم که او در این دنیا وجود مستقل خودش را دارد به شکلی که احساس خوبی به من می‌دهد. و گاهی بیشترین…»

جوهانسن پس از مکث کوتاهی اضافه می‌کند:‌ «از هر جهت، و قطعاً به عنوان بازیگر، همیشه بهتر است در اوج یک موقعیت را ترک کنید. و احساس خوبی در موردش داشته باشید. فوق‌العاده است. احساس می‌کنم در اوج بازی در این نقش هستم. واقعاً به آن افتخار می‌کنم. بنابراین باید دید دیگران چه نظری در موردش دارند! اما من همیشه از تجربه‌ای که داشتم لذت بردم.»

جوهانسن در مورد تفاوت شخصیت‌های یلنا و ناتاشا می‌گوید:‌ «[یلنا] قدرتمند و متفاوت است. نسبت به ناتاشا بسیار متفاوت است. تفاوت نسلی را هم می‌توان دید، در اینکه چگونه به مسائل واکنش نشان می‌دهند و چه چیزهایی را مهم می‌دانند، یا مهم نمی‌دانند. کاری که او انجام می‌دهد به‌شدت تازگی دارد.»

دیگر بازیگران فیلم در کنار جوهانسن و پیو، «دیوید هاربر» ستاره‌ «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نت‌فلیکس در نقش «الکسی/رد گاردین» و «ریچل وایس» در نقش «ملینا» بوده‌اند. فیلمنامه این فیلم توسط «اریک پیرسون»، «جک شیفر» و «ند بنسون» به نگارش درآورده‌اند و داستانی روایت کرده‌اند که وقایعش پس از «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) روی می‌دهد.

«بیوه سیاه» ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و دیزنی+ پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *