اقتباس سریالی The Boys بالاخره توسط Seth Rogen و Evan Goldberg ساخته خواهد شد

اقتباسی از سری کمیک های The Boys نوشته شده توسط Garth Ennis مدت ها در حال ساخت بود و حالا به نظر می‍رسد بالاخره قرار است ساخته شود. Amazon امروز اعلام کرد که این سریال توسط Seth Rogen، Evan Goldberg و Eric Kripke ساخته خواهد شد.

Rogen و Goldberg کار تهیه کنندگی اجرایی و کارگردانی را بر عهده خواهند داشت. این اولین اقتباس Rogen وGoldberg براساس یکی از سری کمیک های Ennis نیست، این دو همچنین کار ساخت سریال بسیار زیبایPreacher را نیز بر عهده داشته اند که در حال حاضر فصل سوم آن در راه است.

البته مدتی می‌شود که Rogen، Goldberg و Kripke درگیر The Boys هستند و در ابتدای قرار بود در آوریل ۲۰۱۶ در Cinemax ساخته شود که این پروژه ادامه پیدا نکرد اما حالا Amazon چراغ سبز را به این سریال داده است.

کار فیلمبرداری این سریال ۸ قسمتی در بهار ۲۰۱۸ شروع خواهد شد تا سال ۲۰۱۹ پخش شود. همچنین Adam McKay در گذشته قصد داشت فیلمی در این رابطه بسازد که آن هم نتوانست ادامه پیدا کند. این زوج سازنده در حال حاضر سرشان شدیدا شلوغ است چرا که سریال Future Man را به زودی در سرویس Hulu منتشر می‌کنند و در حال حاضر در حال ساخت فیلم بعدی خود پس از This Is the End و The Interview هستند.

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *