انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال You با محوریت ازدواج مرگبار

شبکه نتفلیکس اولین تریلر فصل سوم سریال You را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل جدید این سریال مورد انتظار هستیم.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم سریال You منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی تا حضور شخصیت‌های جدید هستیم که اتفاقات فصل سوم سریال تو پس از ازدواج جو و لاو را نشان می‌دهد که این ازدواج نتایج مرگباری را در پی خواهد داشت. در طول تریلر شاهد بچه‌دار شدن جو و لاو و سپس تنش بین آن‌ها هستیم تا اینکه درنهایت آن‌ها قرار است با یکدیگر برای اهداف بعدی همکاری کنند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل سوم سریال You را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید و سپس شاهد دو پوستر سیزن سوم سریال تو باشید:

پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کویین با کودکی در آغوش در پوستر فصل سوم سریال You

پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کویین در حال پختن کیک خونین در پوستر فصل سوم سریال You

فصل سوم سریال You از جایی آغاز می‌شود که جو و لاو کوئین ازدواج کرده و حالا صاحب یک پسر به‌نام هنری شده‌اند و در حال بزرگ کردن فرزند خود در شمال غربی کالیفرنیا هستند. بااین‌حال، زندگی این دو نفر پس از علاقه‌مندی جو به زن جدیدی که در همسایه آن‌ها است، پیچیده‌ می‌شود؛ به‌خصوص زمانی‌که او متوجه می‌شود لاو کویین، همسرش چقدر او را درک می‌کند. پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین، برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل سوم سریال You بازگشته‌اند.

تاتی گابریل در نقش مارین، دیلن آرنولد، سافرون باروز، میکلا مک‌کانوس، شانون چان-کنت، بن مل، کریستوفر اوشی، کریستوفر شان، برایان سافی، مکنزی آستین، آیلت زورر، جک فیشر، اسکات اسپیدمن، تراویس ون وینکل و شالیتا گرانت دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال You حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند و برای ساخت فصل سوم نیز بازگشته‌اند.

فصل سوم سریال You که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است، براساس کتاب‌هایی به‌نام You و Hidden Bodies اثر کارولین کپنس تولید شده است. هر فصل براساس یک کتاب تولید شده بود و حالا فصل سوم نیز براساس رمان You Love Me تولید شده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *