مذاکره هاوارد شور برای ساخت موسیقی متن سریال ارباب حلقه ها

هاوارد شور، آهنگساز سه‌گانه فیلم ارباب حلقه‌ها در حال مذاکره با آمازون برای ساخت موسیقی متن فصل اول سریال The Lord of the Rings است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا آهنگساز فیلم‌های ارباب حلقه‌ ها قرار است برای ساخت موسیقی متن فصل اول سریال The Lord of The Rings بازگردد. ددلاین گزارش داد که هاوارد شور، آهنگساز برنده سه جایزه اسکار که پیش از این موسیقی متن سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings و سه‌گانه فیلم The Hobbit به‌کارگردانی پیتر جکسون را بر عهده داشت، در حال مذاکره با آمازون برای بازگشت به سرزمین میانه و ساخت موسیقی متن این سریال فانتزی و حماسی فوق‌العاده مورد انتظار است.

هاوارد شور

البته هنوز بازگشت شور قطعی نیست و مذاکرات او با آمازون ادامه دارد. این در حالی است که مراحل پس از تولید فصل اول سریال The Lord of The Rings تا ژوئن ۲۰۲۲ در نیوزیلند ادامه خواهد داشت و پیش از آن مراحل پیش تولید فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها از ژانویه ۲۰۲۲ در بریتانیا آغاز خواهد شد. پیش از این مشخص شده بود که مکان فیلم‌برداری این سریال فانتزی برای فصل دوم قرار است از کشور نیوزیلند به بریتانیا تغییر پیدا کند.

شور پیش از این ۲ جایزه اسکار برای ساخت موسیقی متن فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring و فیلم Return of the King و همچنین یک جایزه اسکار در بخش بهترین ترانه برای ساخت موسیقی ترانه Into the West دریافت کرده بود. علاوه‌بر ارباب حلقه‌ها و هابیت، شور وظیفه ساخت موسیقی متن آثار دیگری چون فیلم The Departed، فیلم The Aviator، فیلم Hugo، فیلم The Twilight Saga: Eclipse، فیلم Dogma، فیلم A History of Violence، فیلم Gangs of New York، فیلم Se7en، فیلم Spotlight و فیلم The Silence of the Lambs را نیز بر عهده داشته است.

شور اخیرا موسیقی متن فیلم Pieces of a Woman را ساخته و همچنین وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Crimes of the Future به کارگردانی دیوید کراننبرگ را نیز بر عهده گرفته است. پخش سریال The Lord of The Rings که در ۸ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *