انتشار دو ویدیو جدید از فصل هفتم Fear The Walking Dead

در جریان رویداد کامیک کان ۲۰۲۱ دو ویدیو جدید از فصل هفتم سریال Fear The Walking Dead پخش شد.

فصل ششم سریال Fear The Walking Dead (از مردگان متحرک بترس) مدتی پیش به پایان رسید و فصل هفتم این سریال از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) پخش خواهد شد؛ البته این فصل از سریال زودتر از پخش از شبکه AMC در دسترس مشترکان +AMC قرار خواهد گرفت. به‌تازگی در رویداد کامیک‌کان دو ویدیو جدید از فصل هفتم سریال از مردگان متحرک بترس به‌دست رسیده است.

دو ویدیو جدید به‌دست رسیده از این سریال نوعی متفاوت از آخرالزمان زامبی‌ها را به نمایش می‌گذارند. باتوجه‌به اتفاقات فصل ششم سریال، می‌دانیم که شخصیت‌ها در فصل حاضر علاوه‌بر زامبی‌ها با خطر تشعشعات هسته‌ای نیز مواجه خواهند بود. در ویدیو اول شاهد مورگان، گریس و بچه‌ی مورگان هستیم که در یک مخفی‌گاه هسته‌ایِ زیرزمینی زندگی می‌کنند و صرفا برای کارهای ضروری و با رعایت تمام تمهیدات لازم پای خود را بیرون می‌گذارند تا در معرض تشعشعات هسته‌ای قرار نگیرند. در همین ویدیو می‌بینیم که گریس با رعایت تمام و کمال تمهیدات به بیرون می‌رود و به این ترتیب وضعیت ترسناک و عجیب و غریب دنیای سریال در فصل هفتم به نمایش گذاشته می‌شود.

در ویدیو دوم شاهد جون و جان دوری هستیم که در پناهگاه تدی زندگی می‌کنند، تدی‌ای که کلاهک‌های هسته‌ای را منفجر کرد. جون و جان پس از مدت نامشخصی زندگی در آن پناهگاه، اتاقی خون‌آلود را کشف می‌کنند. جان نتیجه‌گیری می‌کند که این اتاق، مکانی است که تدی پیش از وقوع آخرالزمان قتل‌های سریالی خود را در آن به سرانجام می‌رسانده است. با اینکه تدی دیگر مرده است، اما اثرات اعمال وحشتناک این قاتل شرور و ناتوانی جان در دستگیر کردن وی همچنان بر گردن جان سنگینی می‌کند.

بازیگر جدید سریال از مردگان متحرک بترس گاس هالپر محسوب می‌شود، نقش این بازیگر فعلا اعلام نشده است. همچنین لنی جیمز، کرن دیوید، کیت کاراداین، جنا الف‌من، سیدنی لمون و امید ابطحی به حضور خود در سریال از مردگان متحرک بترس ادامه خواهند داد. در ادامه می‌توانید دو ویدیو منتشر شده از فصل هفتم از مردگان متحرک بترس را به ترتیبِ ویدیو مورگان و گریس و ویدیو جون و جان تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *