بازیگر نقش تس در سریال The Last of Us انتخاب شد

بالاخره مشخص شد که چه کسی نقش تس را در سریال The Last of Us شبکه HBO بازی می‌کند. او سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سریال مایندهانتر دیوید فینچر و سریال Fringe جی. جی. آبرامز را دارد.

آنا تورو، بازیگر ۴۲ساله‌ی استرالیایی قرار است بازیگر نقش تس (Tess) در فصل نخست سریال The Last of Us باشد؛ سریالی که نیل دراکمن و کریگ مازن سازندگان اصلی آن هستند و طی فصل اول می‌خواهد به اقتباس بازی The Last of Us، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی بپردازد. فیلم‌برداری این اثر به‌تازگی آغاز شده است و حدودا یک سال زمان می‌برد. همچنین گفته می‌شود که باتوجه‌به عظمت پروژه، مشاغل زیادی در شهر کلگری کشور کانادا و محیط اطراف آن ایجاد شده‌اند. انتظار می‌رود که ساخت فصل اول سریال The Last of Us که دقیقا ۱۰ قسمت خواهد داشت، بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار خرج داشته باشد.

تس در دنیای بازی The Last of Us یک قاچاقچی است که مطابق سفارش‌های مردم، مواردی را از داخل به بیرون محیط قرنطینه یا برعکس انتقال می‌دهد. او به سرعت در پسا-آخرالزمان به‌عنوان دوست و همکار صمیمی جول میلر به ما معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که وی نقش مهمی در سریال لست آو آس خواهد داشت و بارها در فصل اول او را می‌بینیم. کریگ مازن، خالق سریال چرنوبیل در گذشته گفت که دست به بخش‌های اصلی داستان بازی The Last of Us نمی‌زند. اما از ایده‌های استفاده‌نشده‌ی دراکمن و فرصت داستان‌گویی مفصل‌تر سریال برای شرح و بسط قصه‌ی روایت‌شده در بازی‌ها بهره می‌برد.

نیل دراکمن گفت که در یک سریال، خبری از بخش‌های طولانی مربوط‌به مبارزات گیم‌پلی و مخفی‌کاری‌ها نیست. در نتیجه طبیعتا لحظات دراماتیک بیشتری می‌توانند در قصه قرار بگیرند. پس از آن‌جایی که سریال The Last of Us یک اقتباس وفادار به سری بازی The Last of Us اما نه کپی برابر اصل آن خواهد بود، مثلا روی کاغذ امکان دارد که سکانس‌های شخصیت تس در این اثر شبکه HBO بیشتر از سکانس‌های او در ویدیوگیم‌های خلق‌شده توسط استودیو ناتی‌داگ باشند.

آنا تورو، بازیگر ۴۲ساله استرالیایی نقش تس سریال The Last of Us شبکه HBO مشغول کار با دستگاه روی گوش خود

پدرو پاسکال در نقش جول میلر، گابریل لونا در نقش تامی میلر و بلا رمزی در نقش الی تنها برخی از بازیگرهای دیگر سریال The Last of Us هستند. کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سه تن از کارگردان‌های فصل نخست سریال The Last of Us هستند که همه‌ی آن‌ها افتخارات جهانی قابل توجهی در فیلم‌سازی دارند.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *