«انجلینا جولی» با بازی در The Eternals به «دنیای سینمایی مارول» می‌پیوندد

«انجلینا جولی» آماده‌ حضور در اولین فیلم ابرقهرمانی خود می‌شود. این بازیگر برنده‌ی اسکار در حال مذاکره با استودیوی مارول است تا در فیلم ابرقهرمانی «جاودانان» (The Eternals) به کارگردانی «کلوئی ژائو» نقش‌آفرینی کند.

این فیلم از کتاب مصوری نوشته‌ی «جک کربی» در سال ۱۹۷۶ اقتباس می‌شود و در مورد موجوداتی تقریباً نامیرا به نام «جاودانان» و شبه انسان‌های غول پیکری به نام «دیوی‌‌ینت‌ها» (Deviants) است که توسط گروهی موجودات فضایی به نام «سلستیل‌ها» (Celestials) خلق شده‌اند.

هنوز اطلاعات دقیق‌تری از فیلم منتشر نشده اما منابع نزدیک به پروژه به «هالیوود ریپورتر» گزارش داده‌اند که داستان فیلم پیرامون رابطه‌ی عاشقانه‌ی مردی به نام «ایکاریس» و «سرسی» است. مارول در مورد نقش جولی در فیلم توضیحی ارائه نکرده است.

ژائو که کارگردانی آثار مستقل تحسین‌شده‌ای مانند «سوارکار» (The Rider) و «نغمه‌هایی که از برادرانم آموختم» (Songs My Brothers Taught Me) را در کارنامه دارد، فیلمنامه‌ی «متیو فیرپو» و «رایان فیرپو» را خواهد ساخت.

اگرچه این اولین فیلم ابرقهرمانی جولی به شمار می‌رود، اما او پیش از این با فیلم «تحت تعقیب» (Wanted) سابقه‌ی حضور در فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های کامیک را داشته است. او در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «مالفیسنت: معشوقه‌ی شیطان» (Maleficent: Mistress of Evil) برای دیزنی که اخیراً تاریخ اکرانش از بهار ۲۰۲۰ به پاییز امسال تغییر پیدا کرد و همچنین انیمیشن/لایو اکشن (The One and Only Ivan) است و تهیه‌کنندگی آن‌ها را نیز برعهده دارد. پروژه‌های بعدی جولی شامل درام فانتزی (Come Away) به کارگردانی «برندا چپمن» می‌شود. در سال ۲۰۱۵ گزارش شده بود که جولی یکی از گزینه‌های کارگردانی «کاپیتان مارول» است.

«جاودانان» یکی از فیلم‌های هیجان‌انگیز فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» است و معرفی شخصیت‌های آن باعث می‌شود چندگانه به مسیری جذاب هدایت شود. «کوین فایگی» سال گذشته در مورد این فیلم گفته بود: «اینکه مخاطب با داستان «جاودانان» آشنا نیست ایرادی ندارد، زیرا بیشتر مردم با «محافظین کهکشان» و در عین ناباوری با «انتقام‌جویان» و «مرد آهنی» هم ممکن است ناآشنا باشند. بنابراین برای ما مهم این است که داستان‌های جذابی برای روایت بیابیم چه نامش به گوش مردم خورده باشد چه نخورده باشد و آن را بر پرده‌ی نقره‌ای به بهترین نحو نقش بزنیم.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *