اولین تریلر فیلم Avengers 4

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) منتشر شده است. سرانجام پس از شایعات و خبرهای زیادی که در مورد اولین تریلر قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (اونجرز) منتشر شد و در نهایت امروز برای انتشار آن در نظر گرفته شده بود، کمپانی والت دیزنی و مارول استودیو اولین تریلر این فیلم فوق العاده مورد انتظار را منتشر کرد. اولین تریلر فیلم Avengers 4 اتفاقات پس از پایان فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) را نشان می‌دهد که اگر این فیلم را تماشا نکرده‌اید، از دیدن این تریلر خودداری کنید. در ابتدای تریلر تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور را مشاهده می‌کنیم که سوار بر یک سفینه است و ظاهرا تنها نیز به نظر می‌رسد و در حال ضبط یک پیام ویدیویی با کلاه شکسته آیرون من است. در ادامه صدای بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسونشنیده می‌شود که در مورد تانوس و موفق شدنش با کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز صحبت می‌کند که شاهد اشک ریختن او نیز هستیم.

این تریلر با نمایش ثور با بازی کریس همسورث و اشاره به افراد گمشده و پودر شده توسط بشکن تانوس از جمله شوری ادامه پیدا می‌کند و حتی برای لحظاتی کوتاه تانوس را در مزرعه خود که در حال قدم زدن در آن است، نیز مشاهده می‌کنیم، اما شاید مهم‌ترین بخش تریلر را بتوان به نمایش شخصیت رونین با بازی جرمی رنر اختصاص داد که قابل انتظار است چه چیزی باعث این اتفاق شده است. این تریلر چندان اطلاعات زیادی را از اتفاقات این فیلم فاش نمی‌کند و تنها در پایان شاهد بازگشت اسکالت لنگ با بازی پل راد هستیم که ظاهرا توانسته است به نحوی از دنیای کوانتوم خارج شود. همچنین در پایان تریلر تایید شد که فیلم Avengers 4 با نام Avengers: End Game (اونجرز: پایان بازی) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:


علاوه بر تریلر، مارول اولین پوستر رسمی فیلم Avengers: End Game را نیز منتشر کرده است و شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

طبق اولین پوستر قسمت چهارم فیلم Avengers، فیلم Avengers: End Game به کارگردانی برادران روسو برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است که پیش از این قرار بود در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران شود و اکران آن رسما یک هفته جلو افتاده است. علاوه بر این، اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز فردا شب منتشر خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Comicbook

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *