اولین پوستر فصل سوم سریال Westworld

سریال علمی-تخیلی رازآلود Westworld (دنیای غرب) یکی از برجسته‌ترین سریال‌های شبکه‌ی HBO در چند سال گذشته بوده است. فصل اول این سریال پس از چندین تأخیر نهایتاً در سال ۲۰۱۷ پخش شد و بسیار مورد تحسین قرار گرفت. سال ۲۰۱۸ فصل دوم سریال روی آنتن رفت و با اینکه تا ماه آینده باید برای شروع فصل سوم منتظر بمانیم، اما مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نخستین پوستر آن منتشر شده است. همان‌طور که ماه گذشته در حاشیه‌ی مسابقه‌ی سوپر بول تایید شد، فصل سوم سریال Westworld در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۵ مارس ۲۰۲۰) به نمایش در می‌آید. پوستر تازه‌ی سریال نیز بسیار اسرارآمیز است و پیکر رباتی را روی زانوهایش در یک محیط پوشیده از شن و دربرابر شهری فوق مدرن نشان می‌دهد. همچنین عبارت تبلیغاتی «آزادی رایگان نیست» یا به عبارت بهتر «آزادی هزینه دارد» روی اولین پوستر فصل سوم دیده می‌شود که آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

سریال Westworld / دنیای غرب

در فصل سوم باری دیگر شاهد بازگشت بازیگران اصلی سریال یعنی ایوان ریچل وود در نقش دلورس، تندی نیوتون در نقش مِیو میلی، جفری رایت در نقش برنارد/آرنولد و تسا تامپسون در نقش شارلوت هِیل خواهیم بود. نخستین تریلر فصل سوم Westworld در اردیبهشت امسال منتشر شد و نشان داد که اد هریس نقش مردِ سیاه‌پوش/ویلیام را در این فصل ایفا می‌کند. علاوه‌بر این، در گروه بازیگری فصل سوم بازیگران جدیدی نیز مشاهده می‌شوند. یکی از این بازیگران آرون پال، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) است که در نقش یک کارگر ساختمانی با «گذشته‌ای بغرنج و پیچیده» ظاهر می‌شود. ونسان کسل، بازیگر فیلم‌‌های Jason Bourne (جیسون بورن) و Black Swan (قوی سیاه) و البته کید کادی، بازیگر فیلم‌ Need for Speed (جنون سرعت) نیز دیگر بازیگران تازه‌ی سریال هستند.

مانند فصل‌های قبل، جاناتان نولان و لیزا جوی وظیفه‌ی ساخت فصل سوم سریال Westworld را برعهده دارند. با اینکه جزئیات زیادی از فصل سوم منتشر نشده است، اما نولان در گفت‌وگویی با هالیوود ریپورتر گفت که در این فصل شاهد ویران‌شهری خواهیم بود که از درون در حال فروپاشی است، اما از بیرون زیبایی‌های خودش را دارد. همچنین نولان از فصل سوم به‌عنوانِ یک تغییر بنیادی نسبت به فصل‌های قبل یاد کرده است. مدتی قبل نیز کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه اچ‌بی‌او از احتمال ساخت فصل چهارم و پنجم این سریال خبر داد، اما این موضوع تابه‌حال رسماً تایید نشده است.

تانی کال

برگرفته از GameSpot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *