تاریخ اکران فیلم The Northman رابرت اگرز با بازی آنیا تیلور جوی

فیلم The Northman، اثر رابرت اگرز در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. فاکس فیچرز وظیفه‌ی اکران فیلم در آمریکا شمالی را برعهده گرفته است و یونیورسال پیکچرز آن را در کشورهای دیگر دنیا اکران می‌کند. آنیا تیلور-جوی، بازیگر درخشان سریال The Queen’s Gambit در فیلم The Northman نقش‌آفرینی کرد. جالب این‌جا است که کارنامه‌ی سینمایی او با فیلم The Witch، محصول سال ۲۰۱۵ میلادی به کارگردانی خود رابرت اگرز آغاز شد.

نیکول کیدمن، ایتن هاک، ویلم دفو، الکساندر اسکاشگورد و Björk از جمله بازیگرهای دیگر فیلم The Northman هستند. این اثر سینمایی که فیلم‌برداری آن در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی به اتمام رسید، یک داستان دلهره‌آور با محوریت انتقام را روایت خواهد کرد؛ قصه‌ای عمیق که در آن یک شاهزاده‌ی وایکینگ به‌دنبال انتقام‌جویی برای به قتل رسیدن پدر خود می‌رود.

کیدمن در رابطه با فیلم‌برداری فیلم The Northman می‌گوید: «وقتی به بلفاست (پایتخت ایرلند شمالی) رفتم، شدیدا ترسیده بودم. مردم به من می‌گفتند که اوه، خدای من! اگر به آن‌جا بروید، مبتلا به کووید 19/ویروس کرونا می‌شوید. پس واقعا وحشت کرده بودم. در همین حین این احساس وظیفه را داشتم که می‌گفت این شغل من است. من یک موجود خلاق هستم که قدم به آن‌جا می‌گذارم و تا جایی که می‌توانم از سلامتی خود مراقبت می‌کنم. پس همین کار را انجام دادم. دوران فیلم‌برداری را پشت سر گذاشتیم و همه سالم بودیم. سپس به خود گفتم اوکی، حالا برو بریم».

اگرز علاوه‌بر کارگردانی فیلم The Northman در نویسندگی آن هم نقش داشت. به بیان بهتر فیلم‌نامه The Northman توسط خود او و Sjón، یک شاعر و رمان‌نویس متعلق به ایسلند نوشته شده است. راستی نباید فراموش کرد که میان بازیگرهای فیلم The Northman علاوه‌بر آنیا تیلور-جوی، ویلم دفو هم سابقه‌ی همکاری با اگرز را دارد.

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *