تاریخ اکران Sonic the Hedgehog 2 با انتشار لوگوی رسمی تأیید شد

ارامونت با انتشار یک تیزر از لوگوی دنباله‌ی «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) اعلام کرد که قسمت دوم در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. عنوان جدید دنباله که تنها یک «۲» به آن اضافه شده اطلاعاتی در مورد داستان فاش نمی‌کند، اما ظاهر آن وعده‌ی حضور شخصیتی را می‌دهد که در انتهای قسمت اول حضور پیدا کرد.

قسمت اول «سونیک خارپشت» با بازی «جیمز مارسدن» و «جیم کری» و صداپیشگی «بن شواترس» در نقش سونیک اوایل سال ۲۰۲۰ و درست پیش از آغاز پاندمی اکران شد. با به تأخیر افتادن بلاک‌باسترهای سینمایی آن سال، «سونیک خارپشت» یکی از پرفروش‌ترین عناوین سینمایی لقب گرفت.

داستان فیلم که از بازی ویدیویی محبوب سگا اقتباس می‌شد، در مورد «سونیک خارپشت» بود که روی زمین به دنبال یافتن منزل‌گاهی جدید بود. در این کمدی لایو-اکشن، سونیک و بهترین دوستش تام با بازی «جیمز مارسدن» از زمین در برابر نقشه‌های شیطانی «دکتر رباتنیک» شرور با بازی «جیم کری» برای نابودی سیاره محافظت کردند.

شوارتس در مصاحبه با «کامیک بوک» می‌گوید فیلمبرداری قسمت دوم به زودی آغاز خواهد شد: «می‌دانم که دنباله ساخته خواهد شد، و به زودی فیلمبرداری‌اش می‌کنند. اما از آنجا که تنها صداپیشگی خواهم کرد، نمی‌دانم که تاریخ دقیق فیلمبرداری چه زمانی است. اما هیجان‌زده‌ام، فیلمنامه را خوانده‌ام و فوق‌العاده است.»

نت‌فلیکس به‌تازگی گزارش داده است که سریال انیمیشن «سونیک پرایم» (Sonic Prime) را به تولید می‌رساند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *