تصاویری مفهومی از فیلم The Tomorrow War

کریس پرت، ستاره اصلی فیلم اکشن، علمی تخیلی و جنگی The Tomorrow War (جنگ فردا)، تصاویری مفهومی از این فیلم را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، منتشر کرد. وی چندی پیش نیز اولین تصویر از پشت صحنه مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده بود. کریس پرت، بازیگر مجموعهٔ Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی‌نهایت) در دنیای سینمایی مارول، فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، نقش شخصیت اصلی فیلم کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم بتمن لگو) را بر عهده دارد. یکی از تصاویر منتشرشده را در پایین مشاهده می‌کنید و برای تماشای تمامی تصاویر می‌توانید به صفحه شخصی کریس پرت در اینستاگرام مراجعه کنید. کریس پرت زیر پست خود در این رابطه چنین نوشته است:

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های مراحل تولید فیلم، دیدن آرت ورک‌های اثر در فرم‌های مختلف است. من مداد به‌دست بزرگ شدم و همه‌چیزی می‌کشیدم؛ ۵۰ اسب می‌کشیدم، تصاویر کتاب‌های کامیک مارول، دی‌سی و شخصیت کونان و خیلی دیگر از ابرقهرمانان را کپی می‌کردم و علاوه‌بر این‌ها، شخصیت‌های مختلف بازی‌های نقش‌آفرینی چون ریفت و مک واریر را روی دیوارهای اتاق خوابم نقاشی می‌کردم. همیشه روی کاغد چیزی می‌کشیدم و کارم خط خطی کردن بود و برای همین احترام فراوانی برای هنرمندانی که برای خود کار می‌کنند قائل هستم. از همین رو دیدن تصویر مفهومی که از صورت من کشیده است و در این پست آن‌ها را می‌بینید، امری واقعاً سورئال است؛ احترام زیادی برای این دسته هنرمندان قائل هستم و البته کودکانی که نقاشی می‌کشند. مداد و کاغذ ارزان است؛ هنر راهی عالی و جذاب برای افزایش اعتماد به‌ نفس است. همین کریسمس برای کودک خود یک قلم و اسکچ پد بگیرید.

زک دین، نویسنده فیلمنامه فیلم Deadfall (دِدفال)، وظیفه نگارش فیملنامه فیلم The Tomorrow War را بر عهده دارد. دیوید اس. گویر، آدام کولبرینر، دانا گلدبرگ، مت گریم و دان گرنگر، به‌ عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. فیلم The Tomorrow War داستان مردی را دنبال می‌کند که طراح نبردها است و سرنوشت بشریت در جنگ آینده متکی به توانایی او برای مقابله با گذشته‌اش است. پس از همکاری موفق در فیلم Mission Impossible (مأموریت غیرممکن) و فیلم Star Trek (پیشتازان فضا)، شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و اسکای‌دنس مدیا (Skydance Media) همکاری خود را گسترش دادند و فیلم Gemini Man (جمینی من)، فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) و فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) از جمله فیلم‌های مشترک بعدی این دو شرکت بود که بجز فیلم آخر، دو فیلم دیگر روی پرده رفته‌اند و البته نتیجهٔ کار راضی‌کننده نبوده است؛ فیلم Terminator: Dark Fate در آمریکای شمالی با افتتاحیه ۲۹ میلیون دلار کار خود را آغاز کرد که این فروش بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها و انتظارات بود و درنهایت فروش این فیلم به ۲۵۶ میلیون دلار رسید. طبق خبری که چندی پیش سایت خبری دِدلاین و ورایتی منتشر کرده‌ بودند، این فیلم با هزینه ۱۸۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده و همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون دلار نیز هزینه تبلیغات فیلم شده است. فیلم Gemini Man نیز امتیازات پایینی از منتقدان دریافت کرده است و با بودجهٔ ۱۴۰ میلیون دلاری، درنهایت فروشی ۱۷۳ میلیون دلاری داشته است و یک شکست کامل در کارنامه شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا، ویل اسمیت و انگ لی محسوب می‌شود.

فیلم The Tomorrow War داستان مردی را دنبال می‌کند که طراح نبردها است و سرنوشت بشریت در جنگ آینده متکی به توانایی او برای مقابله با گذشته‌اش است

گفتنی است علاوه‌ بر کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ ایفای نقش خواهند پرداخت.

طبق اعلام رسمی شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا، فیلم «جنگ فردا»، در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ماه ۱۳۹۹)، روی پردهٔ نقره‌ای خواهد رفت.

انیمیشن Onward (به پیش) اثر بعدی پرت است که این انیمیشن سینمایی قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۸) اکران شود و پس از فیلم The Tomorrow War، او قرار است در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) جلوی دوربین برود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *