تصاویر جدید منتشر شده از فیلم «The Predator»

اخیراً شرکت فاکس قرن بیستم در سایت خبری «Empire» دو تصویر جدید از ادامه فیلم «The Predator» به کارگردانی شین بلک منتشر کرده است، که در آن ها شاهد حضور شکارچیان به‌ همراه شخصیت‌های اصلی فیلم خواهیم بود.

در فضای خارج از خیابان‌های حومه یک شهر کوچک، شکارچیان با ساختار جدید در فیلم جدید مجموعه‌ی «Predator» به کارگردانی شین بلک، به خانه باز می‌گردند. در حال حاضر شکارچیان با ارتقای ژنتیکی از طریق DNA ها نسبت به گونه‎های دیگر، از همیشه مرگبارتر، قوی‎تر، هوشمندانه و کشنده تر هستند. زمانی که یک پسر جوان به طور تصادفی باعث بازگشت آنها به زمین می شود،  تنها یک سرباز سابق ارتش و یک معلم علوم پایه ناراضی می‌توانند از پایان نژاد بشر جلوگیری کنند.

بوید هالبروک، تریوانت رودز، جیکوب ترمبلی، کیگان-مایکل کی، الیویا مان، استرلینگ کی براون، آلفی آلن، توماس جین، آگوستو اگولرا و ایوان استراهوفسکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «The Predator» حضور دارند.

شین بلک به همراه فرد دکر وظیفه نوشتن فیلم نامه این مجموعه را بر عهده دارند، و تاکیید کرده‎اند که این فیلم در تداوم و ادامه دو فیلم اول قرار دارد و موضوع آن از سر گرفتن داستان تازه ای نیست. همچنین شین بلک گفته است که در فیلم‎نامه اصلی ذکر شده است که چرا این فیلم عنوانی منحصر به فرد دارد، و فیلم دارای درجه بندی سنی R است.

فیلم اصلی «Predator» توسط جان مک‌تیرنان کارگردانی شد که در این فیلم آرنولد شوارتزنگر رهبری یک گروه ضربت آمریکایی را بر عهده دارد که مورد حمله یک موجود فضایی شکارچی قرار گرفته. و هیجان شکار را بیشتر از همیشه در این فیلم حس خواهید کرد. فیلم «Predator 2» در سال 1990 پیش از دو فیلم «Alien vs. Predator» و «AvP: Requiem» منتشر شد. در سال 2010 نیمرود آنتال فیلم «Predators» را با ویژگی هایی جدید کارگردانی کرد.

فیلم «The Predator» قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر اکران شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *