شرکت Snap Inc که بیشتر به دلیل ساخت اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر اسنپ چت شناخته می شود، به شدت قصد تبدیل شدن به شرکتی بزرگ و تاثیرگذار را در سر دارد. به دنبال ساخت عینک های Spectacles – که ویدیوهایی کوتاه با لنز واید خود تولید می کردند – و همچنین پس از عرضه اولین سهام شرکت، اکنون می توان به طور رسمی این شرکت را چیزی فراتر از تنها یک برنده خوش شانس در حباب اپلیکیشن های حوزه شبکه اجتماعی دانست. حال که اولین محصول سخت افزاری و فیزیکی این شرکت (عینک Spectacles) به صورت انبوه در دسترس قرار گرفته، اسنپ به فکر گسترش و توسعه فعالیت های خود افتاده و گزارش جدید منتشر شده حاکی از تصمیم این شرکت به ورود پیدا کردن در حوزه تکنولوژی پهپادهاست.

برای کسانی که با این حوزه آشنا نیستند باید گفت که پهپادها یا UAV ها – unmanned aerial vehicle یا وسیله هوایی هدایت پذیر از راه دور – یکی از جدیدترین تکنولوژی هاییست که شامل ربات های پرنده قابل هدایتی می شود که معمولا مجهز به دوربین هایی برای ثبت تصاویر و ویدیو از نقاطی است که عمدتا غیر قابل دسترس هستند. به نظر می رسد که اسنپ ایده ای مشابه با فعالیت های خود را در این تکنولوژی یافته، بطوریکه آن را در دسته کمپانی های سازنده دوربینی قرار داده و روشی جدید برای تعامل داشتن با عکس پیشنهاد می کند.

در هر صورت مطمئنا این شرکت با ورود پیدا کردن در حوزه تکنولوژی پهپادها، پیشنهادات جالب و جدیدی را با خود به همراه خواهد داشت. البته در این گزارش به در دست اقدام بودن این پروژه اشاره شده که مسلما به معنای عرضه نهایی محصولی خاص نبوده و تنها می توان این برداشت را داشت که اسنپ در فکر ساختن نوعی پهپاد است.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *